×

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان خبر داد: تشکیل مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب در شهرستان‌های گیلان

  • کد نوشته: 14457
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۴
  • 456 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان از تشکیل و فعالیت مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تمام شهرستان‌های این استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» نظرعلی علیزاده امروز با اشاره به تشکیل مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تمام شهرستان‌های گیلان اظهار کرد: تعداد هفت کمیته در هر […]

    دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان خبر داد: تشکیل مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب در شهرستان‌های گیلان
  • دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان از تشکیل و فعالیت مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تمام شهرستان‌های این استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» نظرعلی علیزاده امروز با اشاره به تشکیل مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تمام شهرستان‌های گیلان اظهار کرد: تعداد هفت کمیته در هر کدام از مجامع شهرستانی تشکیل شده و کانون‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

    وی در ادامه به وضعیت فعالیت برخی از مدیران در گیلان اشاره کرد و افزود: کار نکردن برخی از مسؤولان یک بخش از موضوع است اما آسیب‌هایی که به نظام و آرمان‌های امام (ره) وارد شده، برای نیروهای انقلاب قابل تحمل نیست.

    سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تأکید براینکه تلاش دولتمردان باید در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، بیان کرد: پس از تحقق انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی، به‌دنبال تشکیل دولت اسلامی هستیم تا بتوانیم پاسخگوی آرمان‌های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

    علیزاده به محرومیت گیلان زیر فضای سرسبز این استان اشاره کرد و گفت: مسؤولان برای برطرف کردن محرومیت‌زدایی در ابعاد مختلف گیلان باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

    وی با اشاره به پیشتازی مردم گیلان طبق فرمایش مقام معظم رهبری در فتنه سال ۸۸، تصریح کرد: با توجه به در صحنه بودن مردم اما مطالبات آنها پیگیری نشده است.

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14457

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان خبر داد: تشکیل مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب در شهرستان‌های گیلان”

    1. حسین جمالی گفت:

      ضمن عرض سلام وادب
      بنده هم دوست دارم عضوشوم جناب سردارعلیزاده خوشحال میشم درهرزمینه کمک کنم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *