×

دبیر ستاد انتخابات گیلان خبر داد: ثبت نام بیش از ۵هزار نفر داوطلب در انتخابات شوراهای روستای گیلان

  • کد نوشته: 66984
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۰
  • 66 بازدید
  • ۰
  • مجید هاشم پور گفت: بیش از ۵ هزار نفر داوطلب عضویت در شوار‌های اسلامی روستا‌ها در گیلان ثبت نام کردند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، دبیر ستاد انتخابات گیلان در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت۲۰ گفت: ۵هزار و ۴۷۹نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستاها در ۵روز در گیلان ثبت نام کردند که […]

    دبیر ستاد انتخابات گیلان خبر داد:  ثبت نام بیش از ۵هزار نفر داوطلب در انتخابات شوراهای روستای گیلان
  • مجید هاشم پور گفت: بیش از ۵ هزار نفر داوطلب عضویت در شوار‌های اسلامی روستا‌ها در گیلان ثبت نام کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، دبیر ستاد انتخابات گیلان در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت۲۰ گفت: ۵هزار و ۴۷۹نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستاها در ۵روز در گیلان ثبت نام کردند که ۲هزار و ۷۵۴نفر بیش از ۵۰درصد غیرحضوری و ۲هزار و ۷۲۵نفر بصورت حضوری ثبت نام کردند.

    مجید هاشم‌پور با بیان اینکه ۵هزار و ۱۰۹نفر معادل ۹۳درصد از ثبت نام کنندگان در این ۵روز، مرد هستند گفت: ۱۷۰نفر دیگر معادل ۷درصد ثبت نام کنندگان را هم بانوان تشکیل می‌دهند.

    وی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶فروردین آغاز شده و تا ۲۲فروردین ادامه دارد گفت: داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام با حضور در ۴۴بخشداری گیلان، از فرصت باقیمانده استفاده کرده و نام‌نویسی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

    وی با بیان اینکه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از ۱۹فرورودین در هیاتهای اجرایی شروع شده و تا ۱۵اردیبهشت ادامه دارد اضافه کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها هم فردا در هیات‌های اجرایی پایان خواهد یافت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66984

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *