×

دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان: سواحل استان گیلان ۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز دارد‌

  • کد نوشته: 18011
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۲
  • 78 بازدید
  • ۰
  • دبیر ستاد ساماندهی سواحل دریای ‌گیلان با تاکید بر اینکه سواحل استان ‌۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز دارد، گفت: ‌ا توجه به افزایش حجم ورود مسافران به گیلان، احتمال حوادث غرق‌شدگی افزایش می‌یابد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، علی پورحسن ظهر امروز در همایش ملی پیشگیری از غرق شدگی در دهکده ساحلی بندرانزلی با اشاره […]

    دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان: سواحل استان گیلان ۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز دارد‌
  • دبیر ستاد ساماندهی سواحل دریای ‌گیلان با تاکید بر اینکه سواحل استان ‌۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز دارد، گفت: ‌ا توجه به افزایش حجم ورود مسافران به گیلان، احتمال حوادث غرق‌شدگی افزایش می‌یابد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، علی پورحسن ظهر امروز در همایش ملی پیشگیری از غرق شدگی در دهکده ساحلی بندرانزلی با اشاره به اینکه مقوله غرق شدگی نیازمند آموزش و آگاهی‌بخشی گسترده در جامعه است اظهار داشت: استان گیلان ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد.

    دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان با بیان اینکه نوار ساحلی استان گیلان از سواحل آستارا تا سواحل چابکسر ادامه دارد تصریح کرد: نوار ساحلی استان گیلان در ۹ شهرستان و ۶۵ روستا گسترده شده است.

    پورحسن از وجود ۴۰ طرح سالم‌سازی و ۸۰ شناگاه در سواحل استان گیلان خبر داد و افزود: شناگاه‌های مذکور به‌طور مجزا ویژه بانوان و آقایان با کیفیت‌های متفاوت و با امکانات مختلف برای مسافران فراهم شده است.

    مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه سواحل استان گیلان ۳۰۰ نقطه حادثه خیز دارد خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حجم ورود مسافران به استان گیلان، احتمال حوادث غرق شدگی در استان افزایش می‌یابد.

    وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۵ نفر در سواحل استان گیلان به‌دلیل غرق شدگی جان خود را از دست دادند بیان کرد: استفاده از مناطق خارج از طرح سالم‌سازی دریا و خارج از ساعات مناسب از دریا مهم‌ترین عوامل غرق شدگی‌های مذکور است/تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18011

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *