×

دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان خبر داد : ۳۰ طرح سالم سازی در سواحل گیلان آماده میزبانی از گردشگران

  • کد نوشته: 90096
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
  • 57 بازدید
  • ۰
  • دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان، با بیان اینکه امسال ۳۰ طرح سالم سازی دریا آماده میزبانی از مردم و گردشگران است، گفت: ۲۸۰ نقطه خطرآفرین در سواحل ۱۰ شهرستان ساحلی استان شناسایی شده است. به گزارش گیل و دیلم ، محمدمهدی نیازمند در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا […]

    دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان خبر داد : ۳۰ طرح سالم سازی در سواحل گیلان آماده میزبانی از گردشگران
  • دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان، با بیان اینکه امسال ۳۰ طرح سالم سازی دریا آماده میزبانی از مردم و گردشگران است، گفت: ۲۸۰ نقطه خطرآفرین در سواحل ۱۰ شهرستان ساحلی استان شناسایی شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدمهدی نیازمند در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا در استان گیلان، اظهار کرد: گیلان ۱۰ شهرستان ساحلی دارد و لذا طرح های سالم سازی دریا را در این شهرستان ها فراهم کردیم.

    وی با بیان اینکه امسال ۳۰ طرح سالم سازی دریا آماده میزبانی از مردم و گردشگران است، افزود: طرح های سالم سازی برای بهره مندی هرچه بیشتر مسافران از مواهب دریاست.

    مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به راه اندازی شناگاه در داخل طرح های سالم سازی دریا، اضافه کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی شاهد کمترین غریق در روزهای تابستان باشیم.

    نیازمند ادامه داد: ۲۸۰ نقطه خطرآفرین در سواحل استان شناسایی شده و تلاش داریم با کمک هیئت نجات غریق استان و هماهنگی فرمانداران و دهیاران از هرگونه حادثه جلوگیری کنیم.

    وی با اشاره به حضور مجموعه جمعیت هلال احمر در مناطق خطرآفرین، یادآور شد: ستادهای ساماندهی سواحل شهرستانی تشکیل شده و بیش از ۶۵۰ ناجی غریق و ۷۰۰ امدادگر هلال احمر در طرح ها مستقر هستند.

    دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی هرچه بیشتر به گردشگران درباره مناطق خطرآفرین دریا، گفت: امیدواریم گردشگران استفاده مناسبی از طرح های سالم سازی داشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90096

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *