×

دخالت بیجا در انتصاب رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان توسط آقای نماینده | خانم مدیر کل ، همراه “نماینده عالی دولت” در شهرستان است یا “نماینده مخالف دولت” !؟

  • کد نوشته: 33771
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۴
  • 281 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی” با مردم” صبح دیروز که قرار بوده رضا مودبی رئیس سابق اداره ورزش رودسر به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان منصوب شود که با دخالت‌ نماینده شهرستان تاکنون مراسم تکریم و معارفه به تعویق افتاده است. مدیر کل […]

    دخالت بیجا در انتصاب رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان توسط آقای نماینده  | خانم مدیر کل ،  همراه “نماینده عالی دولت” در شهرستان است یا “نماینده مخالف دولت” !؟
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی” با مردم”
    صبح دیروز که قرار بوده رضا مودبی رئیس سابق اداره ورزش رودسر به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان منصوب شود که با دخالت‌ نماینده شهرستان تاکنون مراسم تکریم و معارفه به تعویق افتاده است.

    مدیر کل محترم ورزش و جوانان در گیلان باید پاسخگو باشد ، علت همسویی با نماینده ی مخالف دولت و عدم همکاری با نماینده ی عالی دولت در شهرستان چیست؟ و چرا تاکنون علی رغم درخواست های مطروحه این انتصاب را به تعویق انداخته اند!؟

    یقینا در صورت صحت منبع خبر و تایید ارتباط مدیرکل محترم و نماینده ی مخالف دولت و عدم حمایت در به کارگیری مدیران حامی دولت ، مراتب ، جهت استحضار استاندار محترم گیلان و معاونت محترم سیاسی استانداری اعلام خواهد شد.

    “با مردم” در بخش دیگری از گزارش خود آورده ، رضا مودبی که اکنون در یک قدمی ریاست اداره ورزش و جوانان لاهیجان قرار گرفته پیش‌تر یکی از گزینه‌ های تحت حمایت آقای نماینده برای تصدی سمت مدیر کلی نیز بوده است و هنوز دلیل مخالفت شدید برای عدم حضور او به‌عنوان رئیس جدید شهرستان مشخص نیست!

    ضمنا مودبی در روزهای پایانی مدیریت مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان گیلان از سمتش در رودسر عزل شده بود.

    شایان‌ذکر است دکتر ابوالفضل صادقی رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان در همان روزهای نخست انتصاب مریم بخشی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با حفظ سمت شهرستانی به‌عنوان معاون ورزشی اداره کل انتخاب شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33771

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *