×

درخشش فیلمساز لاهیجانی در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

  • کد نوشته: 24117
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۲
  • 79 بازدید
  • ۰
  • آرمان فیاض فیلمساز فعال لاهیجانی نشان ایسفا و تندیس بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را از آن خود کرد . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ساسان عادلی رییس سینمای جوانان لاهیجان گفت : فیلم کوتاه مانیکور به تهیه کنندگی و کارگردانی آرمان فیاض فیلمساز و سینماگر فعال لاهیجانی توانست تندیس […]

    درخشش فیلمساز لاهیجانی در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران
  • آرمان فیاض فیلمساز فعال لاهیجانی نشان ایسفا و تندیس بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را از آن خود کرد .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ساسان عادلی رییس سینمای جوانان لاهیجان گفت : فیلم کوتاه مانیکور به تهیه کنندگی و کارگردانی آرمان فیاض فیلمساز و سینماگر فعال لاهیجانی توانست تندیس بهترین فیلم بخش داستانی را به انتخاب انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و نشان ایسفای این جشنواره کسب کند.

    وی خاطرنشان کرد: دستیار اول کارگردان و برنامه ریز این فیلم را بهمن حسینی ،مشاور کارگردان علی اسدالهی ، منشی صحنه ریحانه ملک شعار ، مدیر فیلمبرداری آرمان فیاض، دستیار اول فیلمبردار مهدی رضایی ،گروه فیلمبرداری مجتبی غلامدوست ، احسان محمدی، هیوا جعفری و فیلمبردار پشت صحنه مجتبی غلامدوست نام برد .

    به گفته عادلی عکاسی این فیلم را مهیار بهمنش،تدوین آن را مهیار بهمنش، علی اسداللهی ،صدابردار علیرضا کریم نژاد ،دستیار صدا حمیدرضا دایی جانی ، مدیر تولید مظاهر رمضانپور ، بازیگران نیما حسندخت، مظاهر رمضانپور، بهمن صادق حسنی ، علی نجفی ، حمیده براتی و سپیده نوذری، تهیه کنندگی آن را نیز آرمان فیاض برعهده داشتند که در ساخت این فیلم کوتاه همکاری کردند.

    وی اظهارداشت: این فیلم کوتاه داستانی از آنجا شروع می شود که هیات امناء روستایی دور افتاده در ارتفاعات برفی شمال کشور ، اجازه دفن کردن زن جوانی که شب پیش خودکشی کرده بود را بدون گواهی فوت را نمی دهد.

    آرمان فیاض کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است که مدیریت فیلمبرداری بیش از ١٠٠ فیلم کوتاه ، بلند و مستند از جمله فیلم های کوتاه چله، تاسیان، اول پاییز ، فیلم بلند حمید هما ، کارد و کلوچه و همچنین ساخت ۴ فیلم کوتاه هنگام در سال ٨۵ ، آهنگی که با تو شنیدم در سال ٨۶ ، شکوفه های سپید زیر نور ماه می رقصند در سال ٨٧ و چای در سال ٨٨ را در کارنامه فیلمسازی خود دارد .

    شهرستان لاهیجان با ۶ انجمن ادبی و هنری یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است که انجمن سینما جوان آن با بیش از ۳۰سال سابقه آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق گیلان را برعهده دارد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24117

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *