×

درخشش چای ایرانی در بازارهای بین المللی

  • کد نوشته: 41073
  • ۱۳۹۷-۱۰-۲۴
  • 138 بازدید
  • ۰
  • رییس سازمان چای کشور از افزایش صادرات چای ایرانی به کشورهای دیگر خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،حبیب جهانساز  در گفت و گویی، با اشاره به افزایش صادرات چای خشک ایرانی گفت: امسال میزان صادرات چای ایران به کشورهای دیگر حدود ۱۳ هزار تن بوده است. وی با بیان اینکه این میزان صادرات […]

    درخشش چای ایرانی در بازارهای بین المللی
  • رییس سازمان چای کشور از افزایش صادرات چای ایرانی به کشورهای دیگر خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،حبیب جهانساز  در گفت و گویی، با اشاره به افزایش صادرات چای خشک ایرانی گفت: امسال میزان صادرات چای ایران به کشورهای دیگر حدود ۱۳ هزار تن بوده است.

    وی با بیان اینکه این میزان صادرات نسبت به سال گذشته ۵۱درصد رشد داشته است افزود:  امسال بالغ ۲۵هزار تن چای خشک در کشور تولید شده است.

    وی تصریح کرد: افزایش صادرات چای موجب شده است که ۱۷میلیون دلار ارزآوری برای کشور داشته باشیم.

    جهانساز با بیان اینکه چای ایرانی کاملا سالم است و به دور از سم تولید می‌شود، خاطرنشان‌ کرد: این مزیت مهم و همچنین ارتقای عطر و طعم چای ایرانی موجب شده که این محصول جای خود را در بازارهای کشورهای مهم جهان باز کند.

    وی افزود: کشورهای هند، ازبکستان، روسیه، عراق و کشورهای اروپایی نظیر آلمان و فرانسه از مصرف چای ایرانی به خوبی استقبال می‌کنند.

    رییس سازمان چای کشور با اشاره به درخشش چای ایرانی در بازارهای بین المللی تصریح کرد: چای ایرانی به دلیل کیفیت خوبی که دارد، بازار خود را در بین بازارهای کشورهای مهم دنیا پیدا کرده است.    

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41073

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *