رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان گفت: کلیه وجوه دریافتی مجاز در هنگام ثبتنام شامل بیمه و کتابهای درسی فقط از طریق واریز به حساب مدرسه امکانپذیر است.
به گزارش گیل و دیلم ،مجید فاریابی در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق وجوه دریافتی توسط مدیران مدارس، اظهار کرد: دریافت هرگونه هزینههای اختیاری و دیگر خدمات با هماهنگی و موافقت انجمن اولیای مدرسه و رعایت سایر قوانین پس از آغاز سال تحصیلی امکانپذیر خواهد بود.
وی با اشاره به بازدیدهای مستمر بازرسان ستاد نظارت بر ثبتنام اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان از برخی مدارس، افزود: از شروع ثبتنام تا ۱۲ تیر ماه از ۱۴ ستاد ثبتنام ادارات و همچنین ۸۲ مدرسه بازدید شده که در این بین، نسبت به احضار دو مدیر، تذکر به ۶ مدیر مدرسه و یک مورد برگشت وجه اقدام شده است.
رئیس ستاد نظارت بر ثبتنام مدارس آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ثبتنام دانشآموزان در مدارس عادی دولتی و هیئت امنایی بر اساس محدوده بندی جغرافیایی انجام میشود.
فاریابی با اشاره به گشایش پایگاههای سنجش سلامت از اول مرداد، بیان کرد: مدیران مدارس موظفند از تاریخ ۱۰ تیرماه نسبت به ثبتنام در سامانه سنجش دانشآموزان بدو ورود و یا پیش دبستان برای نوبت گیری اقدام کنند.
وی درباره ثبتنام مدارس غیر دولتی نیز گفت: انعقاد قرارداد شهریه بین ولی دانشآموز و مدرسه غیر دولتی در سامانه تعیین شهریه به نشانی www.mosharekatha.ir انجام میشود که یک نسخه از آن پس از مهر و امضا به اولیا تحویل میشود.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان گیلان گفت: سامانه رسیدگی به شکایات به نشانی shekayat.medu.ir و شماره تلفن ۳۳۳۲۴۸۷۶ آماده پاسخگویی به شکایات احتمالی اولیا است.
دیدگاهتان را بنویسید