×

در تعطیلات عید فطر؛ اقامت بیش از ۲ میلیون گردشگر در گیلان

  • کد نوشته: 46638
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۷
  • 146 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: طبق گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر، تعداد مسافران اقامت کننده در استان بیش از ۲ میلیون و ۵۸ هزار نفر شب در استان گزارش شده است. به گزارش گیل و دیلم ، شهرود امیر انتخابی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق گزارش ستاد هماهنگی […]

    در تعطیلات عید فطر؛ اقامت بیش از ۲ میلیون گردشگر در گیلان
  • مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: طبق گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر، تعداد مسافران اقامت کننده در استان بیش از ۲ میلیون و ۵۸ هزار نفر شب در استان گزارش شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، شهرود امیر انتخابی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در خصوص برآورد آمار مسافران ورودی و اقامت کننده در استان طی تعطیلات عید فطر بیش از ۳۳۴ هزار خودرو به استان وارد شده اند.

    وی با بیان اینکه گیلان یکی از پرترددترین مسیرها را در این ایام داشته است ادامه داد: تعداد مسافران اقامت کننده در استان بیش از ۲ میلیون و ۵۸ هزار نفر شب در استان بوده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به این که آمار ها هنوز به صورت تقریبی گزارش شده اند افزود: در سال‌های اخیر گردشگری در گیلان از رشد خوبی برخوردار شده و به همین سبب در تعطیلات شاهد حضور گردشگران فراوانی در استان هستیم.

    انتخابی ادامه داد: شرایط محیطی و آب و هوایی استان نیز در این ایام یکی از دلایل انتخاب گردشگران برای گذراندن تعطیلات خود در این استان است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46638

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *