×

در جلسه انجمن کتابخانه ها مطرح شد؛ تذکر فرماندار آستارا به اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی/سهل انگاری اعضا غیر قابل چشم پوشی است

  • کد نوشته: 45002
  • ۱۳۹۸-۰۱-۳۱
  • 63 بازدید
  • ۰
  • فرماندار آستارا به دستگاه های عضو انجمن کتابخانه های این شهرستان به علت حضور نیافتن بموقع در جلسات و عمل نکردن به مصوبات آن تذکر داد. به گزارش گیل و دیلم، حسن رستم‌زاد در جلسه انجمن کتابخانه‌ها در فرمانداری آستارا گفت: آخرین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی آستارا در اسفندماه سال گذشته، ۱۰ مصوبه مفید داشته […]

    در جلسه انجمن کتابخانه ها مطرح شد؛ تذکر فرماندار آستارا به اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی/سهل انگاری اعضا غیر قابل چشم پوشی است
  • فرماندار آستارا به دستگاه های عضو انجمن کتابخانه های این شهرستان به علت حضور نیافتن بموقع در جلسات و عمل نکردن به مصوبات آن تذکر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، حسن رستم‌زاد در جلسه انجمن کتابخانه‌ها در فرمانداری آستارا گفت: آخرین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی آستارا در اسفندماه سال گذشته، ۱۰ مصوبه مفید داشته اما هیچ کدام آنها عملیاتی نشده و اعضای خاطی باید پاسخگو باشند.

    وی افزود: این شهرستان با پیشینه فرهنگی غنی به عنوان شهر کتاب شناخته می‌شود و سهل انگاری مسئولان عضو انجمن کتابخانه ها در جامه عمل پوشاندن به مصوبات آن، غیر قابل چشم پوشی است.

    وی اظهار کرد: سرانه مطالعه در هر کشور جزو شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود و دستگاه های متولی باید بستر فضای مطالعه را فراهم کنند.

    رستم زاد بیان کرد: شهرداری ها طبق قانون، نیم درصد درآمد خود را ظرف دو هفته به حساب کتابخانه های عمومی آستارا واریز و گزارش آن را به فرمانداری اعلام کنند و ایجاد فضای سبز و شاداب سازی محیط کتابخانه ها را جدی بگیرند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45002

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *