×

در جلسه شورای شهر تالش صورت گرفت؛ «بهروز علی بابایی» رییس شورای شهر تالش شد+ سایر اعضای هیأت رییسه

  • کد نوشته: 80173
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۱
  • 152 بازدید
  • ۰
  • بهروز علی بابایی و وحید یوسف‌زاده به عنوان کاندید ریاست شورا از سوی اعضا مطرح شدند که بهروز علی بابایی با کسب ۴ رای (پورپناه، اردوی، رحیمی و علی بابایی) به عنوان رییس شورای شهر تالش و بهزاد پورپناه با ۵ رای به عنوان نایب رییس شورا انتخاب شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و […]

    در جلسه شورای شهر تالش صورت گرفت؛ «بهروز علی بابایی» رییس شورای شهر تالش شد+ سایر اعضای هیأت رییسه
  • بهروز علی بابایی و وحید یوسف‌زاده به عنوان کاندید ریاست شورا از سوی اعضا مطرح شدند که بهروز علی بابایی با کسب ۴ رای (پورپناه، اردوی، رحیمی و علی بابایی) به عنوان رییس شورای شهر تالش و بهزاد پورپناه با ۵ رای به عنوان نایب رییس شورا انتخاب شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، جلسه فوق العاده شورای شهر تالش با حضور اعضای شورا با موضوع انتخاب هیات رییسه سال دوم شورای اسلامی شهر تالش دوره ششم برگزار شد.

    در این جلسه بهروز علی بابایی و وحید یوسف‌زاده به عنوان کاندید ریاست شورا از سوی اعضا مطرح شدند که بهروز علی بابایی با کسب ۴ رای (پورپناه، اردوی، رحیمی و علی بابایی) به عنوان رییس شورای شهر تالش و بهزاد پورپناه با ۵ رای به عنوان نایب رییس شورا انتخاب شدند.

    همچنین خانم فیروزه اردویی با ۴ رای به عنوان خزانه دار و هادی رحیمی نیز با ۴ رای به عنوان سخنگو و منشی شورای شهر برگزیده شدند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80173

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *