×

در حاشیه جشن بازگشایی جزیره استخر لاهیجان | از تبلیغات عجیب و غریب مجریان کرایه ای برای شورا و شهردار تا اهداء لوح عشق به #مسعود کاظمی

  • کد نوشته: 42185
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۱
  • 228 بازدید
  • ۰
  • اختصاصی؛ جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با بازگشایی جزیره استخر لاهیجان توسط شهرداری این شهرستان و با حضور خیلی عظیم مردم و مسئولین شهری برگزار گردید . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، تبلیغات عجیب و غریب مجریان کرایه ای برای شهردار غیر بومی و شورای اسلامی شهر ، در حالی ادامه […]

    در حاشیه جشن بازگشایی جزیره استخر لاهیجان | از تبلیغات عجیب و غریب مجریان کرایه ای برای شورا و شهردار  تا   اهداء لوح عشق به #مسعود کاظمی
  • اختصاصی؛ جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با بازگشایی جزیره استخر لاهیجان توسط شهرداری این شهرستان و با حضور خیلی عظیم مردم و مسئولین شهری برگزار گردید .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، تبلیغات عجیب و غریب مجریان کرایه ای برای شهردار غیر بومی و شورای اسلامی شهر ، در حالی ادامه داشت که اکثر اعضاء ادوار مختلف شورای اسلامی این شهرستان و شهردار سابق (سعید آگشته) در این مراسم حضور نداشتند و نام و نقش آنان در چنین روزی که ثمره ی تلاش و همت این عزیزان بود کمرنگ نشان داده و یا حتی نادیده گرفته شد .

    گفتنی است سخنرانی هیجانی و سرشار از احساس مسعود کاظمی بعنوان شهردار لاهیجان و در ادامه ی آن ، بیانات تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر ، قسمت دیگری از برنامه ی مفرح این جشنواره بود .

    از جمله سکانس های جالب این مراسم حضور ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و ایراد نطق وی بود . نیکفر نیز با تقدیر و تشکر از شهردار و اعضاء شورای شهر نسبت به بازگشایی آن ابراز خرسندی نموده و آن را آرزوی دیرینه مردم لاهیجان برشمرد .
    این در حالیست که این نماینده مجلس پیش از این هرگز خود را پیگیر روند بازپسگیری جزیره استخر لاهیجان نشان نمی داد .

    در پایان این نمایش چند ساعته، لوح تقدیری که نام آن توسط مجری مراسم “عشق” عنوان گردید ، به نمایندگی از همه مردم لاهیجان و مسئولین شهری ، توسط فرماندار دولت به مسعود کاظمی اهداء شد .

    تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم، به زودی و در مطالب اختصاصی این رسانه ، پرده از ابعاد گوناگون پرونده ناتمام جزیره استخر لاهیجان بر خواهد داشت .

    این داستان ادامه دارد …

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42185

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *