×

در حکمی از سوی محمد فائزی؛ «جابر عباسی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان شد+ سوابق

  • کد نوشته: 78079
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۸
  • 81 بازدید
  • ۰
  • طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، «جابر عباسی» به سمت معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان منصوب و از زحمات «حمید آقاجانی» به عنوان سرپرست آموزش متوسطه، تقدیر شد. به گزارش گیل و دیلم ، در حکمی از سوی «محمد فائزی» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش […]

    در حکمی از سوی محمد فائزی؛ «جابر عباسی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان شد+ سوابق
  • طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، «جابر عباسی» به سمت معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان منصوب و از زحمات «حمید آقاجانی» به عنوان سرپرست آموزش متوسطه، تقدیر شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، در حکمی از سوی «محمد فائزی» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، «جابر عباسی» به سمت معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان منصوب و از زحمات «حمید آقاجانی» به عنوان سرپرست آموزش متوسطه، تقدیر شد.

    در حکم انتصاب «عباسی» با اشاره به سوابق آموزشی و مدیریتی وی، بر تلاش جهت توفیق بیشتر مجموعه آموزش و پرورش به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست‌های دولت مردمی، ایران قوی با عزمی جهادی و انقلابی تأکید شده است.

    جابر عباسی متولد ۱۳۶۸ و دارای ۱۲ سال سابقه آموزشی و مدیریتی در آموزش و پرورش است. وی دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته عمران است. کارشناس مسئول آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان از پیشینه کاری وی محسوب می‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=78079

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *