×

در روز نخست کاراته وان دبی؛ حذف ناباورانه بهمن یار / جدال باقری برای کسب مدال برنز

  • کد نوشته: 29170
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۷
  • 228 بازدید
  • ۰
  • در نخستین روز از دومین مرحله کاراته وان در سال ۲۰۱۸، دو کاراته کای گیلانی به مصاف رقبای خود رفتند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، سارا بهمن یار کاراته کای وزن منفی ۵۰ کیلوگرم ایران، در نخستین گام به مصاف روچیو سانچز اسپانیایی رفت و با نتیجه نزدیک سه بر چهار شکست […]

    در روز نخست کاراته وان دبی؛ حذف ناباورانه بهمن یار / جدال باقری برای کسب مدال برنز
  • در نخستین روز از دومین مرحله کاراته وان در سال ۲۰۱۸، دو کاراته کای گیلانی به مصاف رقبای خود رفتند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، سارا بهمن یار کاراته کای وزن منفی ۵۰ کیلوگرم ایران، در نخستین گام به مصاف روچیو سانچز اسپانیایی رفت و با نتیجه نزدیک سه بر چهار شکست خورد. با توجه به شکست سانچز در مرحله یک‌هشتم پایانی و عدم صعود به فینال، سارا بهمن یار از دور بازی‌ها کنار رفت.

    آویشن باقری، دومین کاراته کای گیلانی بود که در روز نخست بازی‌ها بر روی تاتامی رفت، وی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم در نخستین دیدار به مصاف الساندرا از کرواسی رفت، باقری با نتیجه قاطعانه چهار بر صفر در برابر رقیب کروات خود به برتری دست‌یافت، وی در مرحله بعدی و یک‌هشتم پایانی این وزن به مصاف سارا کاردین رقیب قدر ایتالیایی رفت و با نتیجه نزدیک دو بر سه شکست خورد.

    با توجه به صعود کاردین به فینال مسابقات، آویشن باقری به جدول شانس مجدد راه یافت، وی در جدول شانس برای کسب مدال برنز، در نخستین گام به مصاف جیامی دینگ از چین رفت و با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی دست‌یافت، باقری در دومین دیدار توانست آروژان موختار از قزاقستان را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو بردارد.

    کاراته کای گیلانی روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف یاسمین عطیه از مصر می‌رود.

    به گزارش فارس، فردا (شنبه) در دومین روز لیگ جهانی کاراته، مهتاب اسماعیلی سومین و آخرین کاراته کای گیلانی بر روی تاتامی می‌رود. وی در نخستین گام به مصاف ورونیکا سمانیکووا از اسلواکی خواهد رفت/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29170

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *