×

در لاهیجان اتفاق افتاد ؛ قتل زن پس از مصرف مواد

  • کد نوشته: 16218
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۴
  • 131 بازدید
  • ۰
  • قاتل پس از مصرف مواد مخدر با برادر مقتول به سراغ زن ۴۶ ساله رفت و حادثه شومی را رقم زد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مفقودی یک زن ۴۶ ساله به نام مریم در لاهیجان، بررسی […]

    در لاهیجان اتفاق افتاد ؛ قتل زن پس از مصرف مواد
  • قاتل پس از مصرف مواد مخدر با برادر مقتول به سراغ زن ۴۶ ساله رفت و حادثه شومی را رقم زد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مفقودی یک زن ۴۶ ساله به نام مریم در لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات گسترده پلیس در خصوص زن مفقودشده، سرنخ هایی از دو متهم کشف شد، اظهار کرد: یکی از متهمان در بررسی فنی پلیس به قتل زن ۴۶ ساله اعتراف کرد.
    وی با اشاره به اینکه قاتل ٢۶ ساله انگیزه اش از ارتکاب جنایت را اختلاف حساب بر سر معامله عتیقه با برادر مقتول عنوان کرد اضافه کرد: قاتل به همراه یک همدست با برادر مقتول قرار صوری فروش عتیقه گذاشت و بعد از مصرف مواد مخدر در حالی که برادر مقتول مشغول مصرف مواد بود، خواهر او را با روسری خفه کرده و جسد او را در حاشیه جنگل رها کرد.
    جعفری خیرخواه با تاکید بر اینکه جسد مقتول با راهنمایی قاتل کشف شد، خاطرنشان کرد: پس از دستگیری و معرفی متهم به مراجع قضائی، تلاش برای دستگیری همدست وی نیز ادامه دارد.
    معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه عدم رعایت شئونات اخلاقی، شرب خمر و مصرف مواد مخدر زمینه ساز جرایمی مثل سرقت و قتل است بیان کرد: ایجاد روابط ناسالم و نامتعارف ضربات جبران ناپذیری به زندگی افراد وارد می کند.
    معاون اجتماعی پلیس گیلان با برجسته توصیف کردن ضرورت مشاوره و فرهنگسازی برای کنترل جرایم خشن، تصریح کرد: مرکز مشاوره پلیس به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شهروندان است تا به کمک آگاهی بخشی به مردم، میزان جرایم را به حداقل برساند./خبرآزاد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16218

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *