×

در هفته سوم لیگ برتر گیلان؛ شهرداری آستارا با ۴ گل از سد میرزا کوچک صومعه‌سرا عبور کرد / صدرنشینی شهرداری کلاچای

  • کد نوشته: 20537
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۰
  • 153 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته سوم لیگ برتر استان گیلان با نتیجه چهار بر دو تیم فوتبال میرزا کوچک صومعه‌سرا را شکست داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،‌ تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته سوم لیگ برتر استان گیلان تحت عنوان «جام گیل» در زمین ورزشگاه وحدت این شهرستان با نتیجه چهار […]

    در هفته سوم لیگ برتر گیلان؛ شهرداری آستارا با ۴ گل از سد میرزا کوچک صومعه‌سرا عبور کرد / صدرنشینی شهرداری کلاچای
  • تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته سوم لیگ برتر استان گیلان با نتیجه چهار بر دو تیم فوتبال میرزا کوچک صومعه‌سرا را شکست داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،‌ تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته سوم لیگ برتر استان گیلان تحت عنوان «جام گیل» در زمین ورزشگاه وحدت این شهرستان با نتیجه چهار بر دو در برابر تیم فوتبال میرزا کوچک صومعه‌سرا به پیروزی رسید.

    در این دیدار برای تیم فوتبال شهرداری آستارا آرمین آرین‌پور در دقیقه ۱۴ بازی و امین حقده در دقایق ۳۷، ۵۱ و ۸۵ بازی و برای تیم میرزا کوچک صومعه‌سرا ساسان حسین‌زاده در دقیقه ۴۲ بازی و امیرحسین غفوری در دقیقه ۴۷ بازی گلزنی کردند.

    علی محمدی‌پور از شهرستان لاهیجان، عباس پورحیدری از شهرستان رشت، سجاد علوی از شهرستان لاهیجان و حسین لاله‌کار از شهرستان آستارا به ترتیب به عنوان داور وسط، کمک اول، کمک دوم و داور چهارم قضاوت این مسابقه را به عهده داشتند.

    در دیگر بازی‌های هفته سوم لیگ برتر استان گیلان، تیم‌های کادوس ماسال و شهرداری کلاچای با سه گل به ترتیب از سد شهرداری رضوان‌شهر و شهرداری کوچصفهان گذشتند و دخانیات گیلان با دو گل بازی را در خانه به شاهین بندرانزلی واگذار کرد.

    هم‌چنین استقلال رشت با نتیجه سه بر یک فریفته صومعه‌سرا و ملون ب انزلی با یک گل ملوان جوان رشت را در خانه شکست دادند. تیم‌های مهتاب‌بافت شفت و چای ناطق لاهیجان پس از ۹۰ دقیقه جدال به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

    به گزارش فارس، در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان گیلان تحت عنوان «جام گیل» ۱۴ تیم از شهرهای آستارا، رضوانشهر، انزلی، ماسال، لاهیجان، شفت، رشت، کلاچای و کوچصفهان حضور دارند که در هفته چهارم این لیگ، تیم شهرداری آستارا به مصاف ملوان جوان رشت می‌رود.

    تیم‌های شهرداری کلاچای و شهرداری آستارا با هفت امتیاز و با تفاضل گل ۱۰+ و مثبت ۵+ در صدر جدول و تیم‌های چای ناطق لاهیجان و ملوان جوان رشت به ترتیب با یک و صفر امتیاز در قعر جدول لیگ برتر استان گیلان قرار گرفته‌اند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20537

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *