×

در پی انتخاب به عنوان شهردار رضوانشهر؛ رضا رسولی از ریاست هیئت کوهنوردی گیلان استعفا خواهد داد؟

  • کد نوشته: 75142
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۵
  • 195 بازدید
  • ۰
  • بعید است رسولی حضور همزمان در راس شهرداری رضوانشهر و ریاست هیئت کوهنوردی گیلان را انتخاب کند. او مدیر باهوشی است و احتمالا خود را در معرض قضاوت های اینچنینی قرار نخواهد داد… به گزارش گیل و دیلم به نقل از حرف تازه، رضا رسولی عضو سابق شورای اسلامی شهر رشت که سابقه دو دوره […]

    در پی انتخاب به عنوان شهردار رضوانشهر؛ رضا رسولی از ریاست هیئت کوهنوردی گیلان استعفا خواهد داد؟
  • بعید است رسولی حضور همزمان در راس شهرداری رضوانشهر و ریاست هیئت کوهنوردی گیلان را انتخاب کند. او مدیر باهوشی است و احتمالا خود را در معرض قضاوت های اینچنینی قرار نخواهد داد…

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از حرف تازه، رضا رسولی عضو سابق شورای اسلامی شهر رشت که سابقه دو دوره حضور فعال در ادوار چهارم و پنجم شورا را در کارنامه داشت و جوانان بسیاری را به عنوان تیم انتخاباتی در اطراف خود می دید در کمال تعجب موفق به راهیابی مجدد به پارلمان شهری در ششمین دوره شوراها نشد. اما این پایان راه رسولی نبود و او خیلی زود زمینه حضور دوباره در عرصه مدیریت شهری را فراهم کرد.

    پس از تمایل به حضور در راس شهرداری هایی چون لاهیجان، بندر انزلی، رامسر و رضوانشهر در نهایت او به عنوان شهردار رضوانشهر برگزیده شد و در روزهای گذشته با حکم اسدالله عباسی، استاندار گیلان، و برگزاری مراسم معارفه به طور رسمی کار خود را در راس این شهرداری آغاز کرد.

    رزومه و توانمندی های او به حدی است که می توان از رسولی به عنوان گزینه جدی سال های آتی شهرداری رشت نیز یاد کرد؛ بنابراین مردم رضوانشهر نیز با حضور او امیدوار به تغییر و تحولات محسوس و قرارگیری این شهر در مسیر توسعه هستند.

    رسولی که یک چهره آکادمیک و شناخته شده به ویژه در مرکز استان به شمار می رود حالا باید مسیر جدید خود را در حوزه مدیریت شهری با حضور در راس شهرداری رضوانشهر با جدیت دنبال کند و بدون شک دوست ندارد که کارنامه ضعیفی از خود به جا بگذارد. او انگیزه های بسیاری دارد و به دنبال تثبیت و ارتقای موقعیت فردی خود خواهد بود و همین امتیازی است که می تواند انتخاب او به عنوان شهردار رضوانشهر را به انتخابی قابل دفاع تبدیل کند.

    اما در مقطعی که هنوز تکلیف حضور رسولی در راس شهرداری رضوانشهر مشخص نبود او در شهریور ماه امسال به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی استان گیلان منصوب شد. حالا اگر قرار باشد رسولی با تمام قوا به خدمت در شهرداری رضوانشهر بپردازد احتمالا در آینده ای نزدیک از ریاست هیئت کوهنوردی استان گیلان استعفا خواهد داد تا علاوه بر ایجاد فرصت بیشتر برای حضور در راس شهرداری، تفاوت های خود را با مدیرانی که به هر قیمتی به دنبال کسب کرسی های بیشتر و همزمان هستند نشان دهد.

    بدون تردید این تصمیم، انتخابی است که قضاوت ها را در خصوص این مدیر آینده دار رقم خواهد زد. بعید است رسولی حضور همزمان در راس شهرداری رضوانشهر و ریاست هیئت کوهنوردی گیلان را انتخاب کند. او مدیر باهوشی است و احتمالا خود را در معرض قضاوت های اینچنینی قرار نخواهد داد.

    باید دید در نهایت پس از استعفای احتمالی او چه کسی ریاست این هیئت ورزشی را بر عهده خواهد گرفت؟

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=75142

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *