×

در پی درگذشت جنگلبانان؛ استاندار گیلان پیام تسلیت صادر کرد

  • کد نوشته: 19863
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۹
  • 127 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان در پی درگذشت دو تن از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو پیام تسلیت صادر کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در پی درگذشت دو تن از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در […]

    در پی درگذشت جنگلبانان؛  استاندار گیلان پیام تسلیت صادر کرد
  • استاندار گیلان در پی درگذشت دو تن از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو پیام تسلیت صادر کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در پی درگذشت دو تن از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو در منطقه کوهستانی بابا علی از توابع شهرستان آستارا پیام تسلیت صادر کرد.

    در این پیام آمده است:

    خبر درگذشت اندوهناک جنگلبانان وظیفه شناس «شهروز شریفیان» و «جلیل فرازی مقدم» که حین انجام وظیفه و حفظ و حراست از انفال و منابع طبیعی بر اثر واژگونی خودرو در لوندویل آستارا جان باختند، موجب تاثر و تالم خاطر شدید اینجانب گردید.

    لذا با آرزوی شفای عاجل برای جنگلبانان دیگری که بر اثر این سانحه در بیمارستان بستری هستند و ضمن ارج نهادن به تلاش و ایثار خدمتگزاران صدیق این بخش به ویژه شهدای گرامی منابع طبیعی و آبخیزداری، ضمن ابراز همدردی از درگاه ایزد متعال برای آن مرحومان غفران الهی و برای بازماندگان صبری عظیم مسئلت می نمایم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19863

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *