×

دستگیری اعضای باند زنان سارق در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 21675
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۷
  • 54 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری اعضای باند زنان سارق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “منوچهر محبوبی” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت کارت عابربانک در آستانه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» این مقام انتظامی با بیان اینکه […]

    دستگیری اعضای باند زنان سارق در آستانه اشرفیه
  • فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری اعضای باند زنان سارق در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “منوچهر محبوبی” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت کارت عابربانک در آستانه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی ۲ متهم زن ۲۵ و ۴۰ ساله شدند، تصریح کرد: این ۲ متهم که سابقه جیب بری و کیف قاپی را در پرونده داشتند، در بررسی ‌های فنی پلیس به یک فقره سرقت کارت عابربانک و اطلاعات این کارت به همراه یک همدست دیگر خود اعتراف کردند.

    وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تعقیب مالباخته و اطلاع از رمز عابر او، محتویات داخل کیف وی را به سرقت برده و ۵۰ میلیون ریال سپرده عابربانک وی را در بازار خرج کرده‌ بودند،تصریح کرد: متهم سوم که زنی حدودا ۶۰ ساله بود، نیز توسط پلیس دستگیر شد.

    سرهنگ محبوبی با اشاره به معرفی ۳ متهم به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست تا درحفظ عابربانک کوشابوده و به هنگام خریداز مغازه رمز عابر بانک را خودشان به دستگاه وارد کنند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21675

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *