×

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در لاهیجان

  • کد نوشته: 27443
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۹
  • 70 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “محمود قاسمی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در لاهیجان بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق […]

    دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “محمود قاسمی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در لاهیجان بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات موفق به شناسایی ۲ متهم در این پرونده شدند، افزود: سارقان ۲۸ و ۳۶ ساله با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر شدند.

    وی با اشاره به اینکه سارقان در بررسی فنی پلیس به ۷ فقره سرقت لوازم خودرو در اعتراف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری سارقان مقداری وسایل سرقتی کشف وضبط شد.

    فرمانده انتظامی لاهیجان با اعلام اینکه هر ۲ سارق جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست با رعایت هشدار های پلیسی می توانند از سرقت های این چنینی پیشگیری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27443

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *