×

دستگیری شکارچیان با ۲۲ قطعه پرنده شکار شده در آستارا

  • کد نوشته: 25342
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۹
  • 141 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری ۴ شکارچی و کشف ۲۲ قطعه پرندگان شکار شده غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رسول عزیزی” فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر گفت:ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در راستای مبارزه با […]

    دستگیری شکارچیان با ۲۲ قطعه پرنده شکار شده در آستارا
  • فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری ۴ شکارچی و کشف ۲۲ قطعه پرندگان شکار شده غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رسول عزیزی” فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر گفت:ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو ی پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بررسی این خودرو را متوقف کردند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۱۵ قطعه پرنده قرقاول و ۴ قطعه اردک وحشی به صورت شکار شده که فاقد هرگونه مجوز قانونی از اداره محیط زیست بوده کشف کردند، افزود: علاوه بر توقیف خودرو، راننده ۵۱ ساله و سه سرنشین ۲۲، ۴۸ و ۲۶ ساله این خودرو نیز دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در خاتمه با اشاره به اینکه شکار بی رویه در سالهای اخیر موجب کاهش حضور پرندگان مهاجر و بومی در منطقه شده است، بیان داشت: پرندگان کشف شده به همراه شکارچیان دستگیر شده با تشکیل پرونده به اداره محیط زیست این شهرستان معرفی شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25342

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *