×

دستگیری سارقان یک میلیون دلاری در گیلان

  • کد نوشته: 107588
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲
  • 12 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان یک میلیون و ۳۹۵ هزار دلاری توسط کارآگاهان آگاهی استان خبر داد....
    دستگیری سارقان یک میلیون دلاری در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزالله ملکی امروز چهارشنبه دوم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک میلیون و ۳۹۵ هزار دلار از یک دستگاه خودروی رونیز در محور سراوان به سمت فومن، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

    وی افزود: با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد که سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس با متوقف کردن خودروی مالباختگان و معرفی خود به عنوان مامور یکی از نهادهای دولتی، یک میلیون و ۳۹۵ هزار دلار را از آنان سرقت و از محل متواری شده بودند.

    فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان پس از کشف سرنخ‌های مهم با اقدامات فنی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت متهمان و مخفیگاه آنان را شناسایی کردند، گفت: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان در شهرستان‌های آستارا و تالش شده و متهمان را در دو عملیات منسجم دستگیر کردند.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه خودروی مورد استفاده در سرقت در مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: دو متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ابتدایی به سرقت یک میلیون و ۳۹۵ هزار دلار اعتراف کردند.

    سردار ملکی با بیان اینکه متهمان۳۲ و ۳۷ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم تاکید کرد و افزود: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107588

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *