×

دستگیری سارق ۷ دستگاه خودرو در رشت

  • کد نوشته: 64581
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • 82 بازدید
  • ۰
  • سرپرست پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در رشت خبر داد . به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ علیرضا حدادی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت خودرو در حوزه استحفاظی شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و […]

    دستگیری سارق ۷ دستگاه خودرو در رشت
  • سرپرست پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در رشت خبر داد .

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ علیرضا حدادی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت خودرو در حوزه استحفاظی شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و بررس ی صحنه‌های سرقت، سارق حرفه‌ای خودرو را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

    سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه سارق ۲۱ ساله در تحقیقات پلیس به سرقت ۷ خودرو با همکاری یک نفر دیگر اعتراف کرد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در همین خصوص، ۲ مالخر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

    این مقام انتظامی از کشف ۷ دستگاه خودروی پراید سرقتی خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

    سرهنگ حدادی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس از پارک خودرو در مکان‌های تاریک و خلوت خودداری کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64581

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *