×

دستگیری عامل تیراندازی در لنگرود

  • کد نوشته: 95354
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۸
  • 105 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان را از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: به هیچ […]

    دستگیری عامل تیراندازی در لنگرود
  • فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان را از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد.

    وی با بیان اینکه در پی تیراندازی فردی به سمت یکی از شهروندان با سلاح شکاری در سد لاستیکی لنگرود، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: متهم ۲۶ ساله انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

    این مقام انتظامی در پایان با اشاره به برخورد بدون اغماض پلیس با مخلان نظم و امنیت از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص شرارت و ایجاد مزاحمت را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95354

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *