×

دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیونی در بندرانزلی

  • کد نوشته: 31409
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۷
  • 115 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیونی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سرهنگ مجید حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی در قالب خرید طلا و سکه از صاحبان صنوف کلاهبرداری می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار […]

    دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیونی در بندرانزلی
  • فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیونی در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سرهنگ مجید حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی در قالب خرید طلا و سکه از صاحبان صنوف کلاهبرداری می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس کارآگاهان آگاهی متهم شناسایی شد، افزود: متهم ۳۰ ساله در اقدامی غافلگیرانه حین کلاهبرداری از طعمه‌ای دستگیر شد.

    وی بیان کرد: متهم به طلا فروشی‌ها مراجعه و پس از خرید سکه یا طلا مقدار ناچیزی از وجه را به صورت نقدی پرداخت و مابقی پول را که قرار بود، توسط یک نرم افزار بانکی پرداخت نماید را با شگردی خاص مراحل واریز را لغو و سپس متواری میشد .

    سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه از متهم ۵ قطعه کارت‌های عابربانک به هویت‌های مختلف کشف شد، اظهار کرد:متهم به ۴ فقره سرقت از صنف زرگران شهرستان‌های تالش (خرید ۵ سکه و طلا به مبلغ ۸۰میلیون ریال) و یک فقره کلاهبرداری و خرید یک تن گندم اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با قدردانی از هوشیاری و هماکاری مردم با پلیس، ازصاحبان صنوف خواست تا اماکن صنفی خود را به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی مناسب مجهز و در هنگام معامله با هوشیاری و دقت عمل رفتار کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31409

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *