×

دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیونی در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 29732
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۳
  • 51 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” عیسی روشن قلب” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره کلاهبرداری از برنج فروشان در این شهرستان با سوء استفاده از جعل عنوان […]

    دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیونی در آستانه اشرفیه
  • فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” عیسی روشن قلب” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره کلاهبرداری از برنج فروشان در این شهرستان با سوء استفاده از جعل عنوان مامور، رسیدگی به پرونده در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس ماموران پلیس آگاهی کلاهبردار شناسایی شد، افزود: متهم ۴۰ ساله در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

    وی با اعلام اینکه متهم با معرفی خود به عنوان مامور، با چرب زبانی اعتماد فروشندگان برنج را به خود جلب کرده و با ارائه تلفن و آدرس جعلی پس از دریافت برنج متواری می شد، اظهار داشت: متهم پس از اعتراف به ۸۰ میلیون ریال کلاهبرداری، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در پایان از مردم خواست از اعتماد به افراد ناشناس که با چرب زبانی قصد فریب و کلاهبرداری را دارند، خودداری کرده و هرگونه اخبار و گزارشات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29732

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *