×

دست‌نشان از هدایت سپیدرود کناره‌گیری کرد

  • کد نوشته: 33324
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۳
  • 187 بازدید
  • ۰
  • نادر دست‌نشان با توجه به تنش‌های اخیر باشگاه سپیدرود رشت از ادامه همکاری با این تیم کناره‌گیری کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بدون اینکه بر روی نیمکت این تیم در لیگ برتر بنشیند از هدایت تنها نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال کناره‌گیری کرد. کناره‌گیری […]

    دست‌نشان از هدایت سپیدرود کناره‌گیری کرد
  • نادر دست‌نشان با توجه به تنش‌های اخیر باشگاه سپیدرود رشت از ادامه همکاری با این تیم کناره‌گیری کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بدون اینکه بر روی نیمکت این تیم در لیگ برتر بنشیند از هدایت تنها نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال کناره‌گیری کرد.

    کناره‌گیری دست‌نشان در حالی رقم خورده که این باشگاه در روزهای اخیر درگیر حاشیه‌های متعددی پیرامون مالکیت بوده است، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در حکمی شتاب‌زده رأی به برکناری تن زاده از مالکیت باشگاه سپیدرود داد، رأیی که خیلی زود با شکایت تن زاده توسط شعبه ششم دادگاه عمومی شهرستان رشت، لغو شد.

    هم‌زمان با برکناری تن زاده از مدیریت باشگاه سپیدرود رشت، باشگاهی تازه تأسیس به نام سپیدرود گیلان تأسیس شد و با مذاکرات میر شهاب مؤمنی با چراغ سبز اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان گیلان، این باشگاه تازه تأسیس به محمد نوین سپرده شد.

    نوین در اولین گام اقدام به تمدید قرارداد ۱۰ بازیکن فصل گذشته سپیدرود کرد و بعد از آن خداداد عزیزی را به سمت سرمربیگری این تیم انتخاب کرد، انتخابی که از سوی تن زاده با واکنشی شدید مواجه شده و وی خواهان سرمربیگری خداداد در لیگ دسته سوم برای سپیدرود گیلان شد.

    با توجه به بازپس‌گیری مالکیت سپیدرود رشت توسط تن زاده و کناره‌گیری دست‌نشان از سرمربیگری این تیم، در روزهای آینده باید منتظر ماند و دید چه بر سر تنها نماینده گیلان در لیگ برتر می‌آید، نماینده‌ای که کمتر از یک ماه دیگر در نخستین بازی هجدهمین دوره لیگ برتر در تهران به مصاف سایپا خواهد رفت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33324

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *