×

نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت: دشمنان بدانند هیچ وقت نمی توانند ضربه ای به انقلاب اسلامی وارد کنند

  • کد نوشته: 28414
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۲
  • 53 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فاطمه شیرزاد صبح امروز در نخستین روز از ایام الله دهه فجر با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وشهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد. شیرزاد ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و تسلیت به […]

    نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت: دشمنان بدانند هیچ وقت نمی توانند ضربه ای به انقلاب اسلامی وارد کنند
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فاطمه شیرزاد صبح امروز در نخستین روز از ایام الله دهه فجر با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وشهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

    شیرزاد ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسب ایام فاطمیه اظهار کرد: مقارن شدن ایام فاطمیه و ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای ایجاد فضای معنوی و شناخت بیشتر انقلاب و حضرت فاطمه زهرا(س) برای جوانان و نوجوانان است.

    وی با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر سهم زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند بیان کرد: در ایام الله دهه فجر با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق می کنیم و می گوییم “در بهار آزادی جای شهدا خالی”

    نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه برنامه ها توسط کمیته اجرایی به نحوی اجرا شود که فرهنگ انقلاب اسلامی و سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) برای همگان تببین شود.

    شیرزاد ابراز داشت: باید زنان و دختران جامعه ما سبک زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو و سرمشق خود قرار دهند و اگر در همه حوزه های زندگی به مباحث دینی و اعتقادی تکیه کنیم زندگی ما محکم تر خواهد بود.

    وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری به آذین بندی میادین و معابر در ایام الله دهه فجر توجه ویژه ای داشته باشد گفت: به دلیل تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، قرار گرفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در کنار پرچم های سیاه حضرت فاطمه زهرا(س) باعث برکت انقلاب اسلامی خواهد بود.

    نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت تقارن ایام فاطمیه با ایام الله دهه فجر را موجب مقاوم و مستحکمتر شدن پایه ها و ریشه های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

    شیرزاد تاکید کرد: دشمنان بدانند هیچ وقت نمی توانند ضربه ای به انقلاب اسلامی وارد کنند و مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و خون شهدایی که جان خود را فدای انقلاب کردند از این انقلاب محافظت خواهد کرد.

    وی چادر را حجاب برتر دانست و یادآور شد: ما به چادر سیاه خودمان افتخار می کنیم و چادر تاج سر همه زنان ایران اسلامی است.

    نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: بانوان ما نشان دادند با تکیه بر مباحث اخلاقی و اسلامی با حجاب برتر چادر می توانند توانایی های خود را در عرصه های مدیریتی و اجرایی کشور بروز دهند.

    شیرزاد بیان داشت: مدیران حوزه زیباسازی و سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری توجه ویژه ای به فضاسازی محیطی در این ایام داشته باشند به نحوی که هم پیام انقلاب اسلامی به همگان تبیین شود و هم حرمت ایام فاطمیه حفظ شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28414

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *