×

دعوت شهردار لاهیجان از شهروندان برای حضور پر شور و حماسه ساز در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن

  • کد نوشته: 10985
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۱
  • 210 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، شهردار لاهیجان درگفتگویی برای خلق حماسه ای دیگر در روز ۲۲ بهمن از شهروندان دعوت نمود. سعیدآگشته افزود: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از آرمانهای امام خمینی (ره) و با بهره مندی از رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مد […]

    دعوت شهردار لاهیجان از شهروندان برای حضور پر شور و حماسه ساز در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، شهردار لاهیجان درگفتگویی برای خلق حماسه ای دیگر در روز ۲۲ بهمن از شهروندان دعوت نمود.

    سعیدآگشته افزود: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از آرمانهای امام خمینی (ره) و با بهره مندی از رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر اوج شکوفایی و اقتدار ایستاده است.
    وی گفت: بار دیگر فرصت شایسته ای حاصل گردیده است که بیزاری خویش را از دشمنان نظام به گوش جهانیان برسانیم و با حضوری انقلابی و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، حماسه ای بزرگ خلق نماییم و تجلی گر جلوه ای از اقتدار و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

    شهردار لاهیجان در پایان افزود: مجموعه خدوم و همیشه در صحنه شهرداری لاهیجان ضمن دعوت از شهروندان فرهیخته و انقلابی لاهیجی با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، تجدید میثاق خویش را با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسانده و انزجار خویش را از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به جهانیان اعلام می دارند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10985

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *