×

دلخوش اباتری: نمایندگان نسبت به رفع ابهامات در قوانین مالیات اقدام می کنند

  • کد نوشته: 9007
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۸
  • 76 بازدید
  • ۰
  • نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی گیلان، گفت: تلاش ما این است با همکاری و همیاری تمامی نمایندگان استان نسبت به رفع ابهامات احتمالی در قوانین مالیات اقدام کنیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی جواد انوری در دیدار با نماینده صومعه سرا در […]

    دلخوش اباتری:  نمایندگان نسبت به رفع ابهامات در قوانین مالیات اقدام می کنند
  • نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی گیلان، گفت: تلاش ما این است با همکاری و همیاری تمامی نمایندگان استان نسبت به رفع ابهامات احتمالی در قوانین مالیات اقدام کنیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی جواد انوری در دیدار با نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از روند طرح جامع مالیاتی که در مرکز استان و شهرستان ها در حال اجراست ارائه کرد و گفت:مالیات یکی از پاکترین منابع مالی دولت است و باید به جایی برسیم که کلیه هزینه های جاری کشور با درآمد پاک مالیاتی اداره شود.

    مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه ما به دنبال عدالت مالیاتی هستیم نه افزایش مالیات،اظهار کرد:ما تمام تلاش خود را بر این خواهیم گذاشت که نه حقی از مردم و نه حقی از دولت تضییع گردد. در واقع سازمان امور مالیاتی به دنبال شفاف سازی و گرفتن مالیات براساس عدالت است.

    سید کاظم دلخوش، نماینده صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، با اشاره به بازنگری لایحه قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده از سوی نمایندگان، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است با همکاری و همیاری تمامی نمایندگان استان نسبت به رفع ابهامات احتمالی در قوانین مالیات اقدام کنیم.

    وی با بیان اینکه اصلاح ساختار مالیاتی کشور به خصوص مالیات بر ارزش افزوده باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: برخی از موانعی که بر سر راه تولیدکنندگان و صادرکنندگان قرار دارد باید برداشته شود لذا در کمیسیون اقتصادی مجلس دیدگاه های بخش خصوصی و تولیدکنندگان را در این ارتباط اخذ کرده ایم و مرکز پژوهش های مجلس نیز در حال بررسی نقاط ضعف و قوت سیستم مالیاتی موجود در کشور است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9007

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *