×

دو محموله گوشت فاسد در لاهیجان کشف شد

  • کد نوشته: 40147
  • ۱۳۹۷-۰۹-۳۰
  • 69 بازدید
  • ۰
  • رئیس شبکه دامپزشکی لاهیجان از کشف و ضبط دو محموله گوشت فاسد در دو مرکز عرضه کننده فراروده های خام دامی این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،غلامحسین بابانژاد گفت: کارشناسان بهداشت دامپزشکی لاهیجان در حین بازرسی از اماکن عرضه کننده در مجموع ۸۰ کیلوگرم گوشت فاسد از […]

    دو محموله گوشت فاسد در لاهیجان کشف شد
  • رئیس شبکه دامپزشکی لاهیجان از کشف و ضبط دو محموله گوشت فاسد در دو مرکز عرضه کننده فراروده های خام دامی این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،غلامحسین بابانژاد گفت: کارشناسان بهداشت دامپزشکی لاهیجان در حین بازرسی از اماکن عرضه کننده در مجموع ۸۰ کیلوگرم گوشت فاسد از دو مرکز قصابی و فروشگاه زنجیره ای کشف کردند که پس از نمونه برداری و ارسال به آزمایشگاه و تایید نهایی غیر قابل مصرف بودن آن ها ، جهت امحا به کشتارگاه دام دیلم لنگرود ارسال شد.
    وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده ، این عرضه کنندگان به مراجع قضایی معرفی شدند.
    وی از شهروندان خواست هنگام خرید محصولات غذایی به ویژه فرآورده های خام دامی به تاریخ مصرف مندرج بر روی آن دقت و از خرید محصولات تاریخ منقضی و فاقد تاریخ اکیدا خودداری کنند.
    رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لاهیجان اضافه کرد: شهروندان با مشاهده هر گونه تخلفات بهداشتی ، مراتب را به سامانه مدیریت پاسخگویی و اطلاع رسانی به شماره ۱۵۱۲ دامپزشکی که به صورت ۲۴ ساعت در شبانه روز فعال است، اطلاع دهند و یا با شماره تلفن شبکه دامپزشکی لاهیجان شامل ۴۲۲۱۶۶۰۴ و ۴۲۲۱۶۶۰۵ تماس بگیرند.
    شهرستان لاهیجان حدود ۱۳ هزار راس بز و گوسفند (دام سبک) و حدود ۲۲ هزار راس گاو (دام سنگین) دارد.
    لاهیجان در ۴۰کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40147

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *