×

دکتر قربانی خبر داد: تشکیل کمیته ای در کمیسیون بهداشت برای بررسی منع تبلیغات محصولات آسیب رسان

  • کد نوشته: 17820
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۸
  • 219 بازدید
  • ۰
  • نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان از تشکیل کمیته ای در این کمیسیون برای بررسی منع تبلیغات محصولات آسیب رسان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد حسین قربانی در تشریح دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: منع تبلیغات محصولات آسیب رسان از مواردی بود که با توجه به […]

    دکتر قربانی خبر داد: تشکیل کمیته ای در کمیسیون بهداشت برای بررسی منع تبلیغات محصولات آسیب رسان
  • نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان از تشکیل کمیته ای در این کمیسیون برای بررسی منع تبلیغات محصولات آسیب رسان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد حسین قربانی در تشریح دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: منع تبلیغات محصولات آسیب رسان از مواردی بود که با توجه به ایرادات شورای نگهبان نسبت به این طرح با حضور رییس سازمان غذا و دارو و دستگاه های ذی ربط در صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده اما تعیین تکلیف این طرح به جمع بندی نهایی نرسید و فعلا مراعا گذاشته شد حال قرار است کمیته ای به ریاست عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین تشکیل شود تا به طور تخصصی بحث منع تبلیغات محصولات آسیب رسان مورد بررسی واقع گردد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همچنین بررسی لایحه آب و خاک از دیگر مواردی است که مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون بهداشت و درمان نیز نظر موافق خود را نسبت به این طرح اعلام کرد.

    نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: استخدام بیمه کارگزاران کشاورزی از دیگر موضوعات بررسی شده در کمیسیون به شمار می رود که در قالب طرحی از سوی تعدادی از نمایندگان در دستور کار کمیسیون قرار گرفت که به جهت کار کارشناسی دقیق تر به جلسات بعدی موکول شد/خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17820

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *