×

دکتر قربانی: رییس جمهور مصوبه واردات برنج در فصل برداشت را باطل کند/ ورود آزاد برنج های خارجی در فصل برداشت ضدتولید و اقتصادمقاومتی است

  • کد نوشته: 18654
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۴
  • 206 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه مصوبه واردات برنج در فصل برداشت موجب ناامیدی کشاورزان شمال کشور شده است،گفت: سخنگوی دولت قول لغو مصوبه واردات برنج در فصل برداشت را در سفر به گیلان به نمایندگان داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد حسین قربانی درباره واردات برنج درفصل برداشت،گفت: […]

    دکتر قربانی: رییس جمهور مصوبه واردات برنج در فصل برداشت را باطل کند/ ورود آزاد برنج های خارجی در فصل برداشت ضدتولید و اقتصادمقاومتی است
  • نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه مصوبه واردات برنج در فصل برداشت موجب ناامیدی کشاورزان شمال کشور شده است،گفت: سخنگوی دولت قول لغو مصوبه واردات برنج در فصل برداشت را در سفر به گیلان به نمایندگان داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد حسین قربانی درباره واردات برنج درفصل برداشت،گفت: واردات برنج طبق مصوبه دولت بر مبنای نیاز بازار مصرفی کشور، باید عملیاتی شود و همچنین در این مصوبه ذکر شده که ۵ماه در سال جاری واردات برنج به کشور ممنوع شود و این در حالی است که مصوبه اخیر گویا حکایت از آزادی واردات در فصل برداشت برنج دارد که این امر بطور حتم کشاورزان را تحت فشار های اقتصادی قرار خواهد داد.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه اجرای مصوبه واردات برنج در فصل برداشت در ستاد تنظیم بازار صددرصد غیر کارشناسی و ضد تولید است،تصریح کرد: مصوبه واردات برنج در فصل برداشت، موجب ناامیدی کشاورزان شمال کشور شده است.

    قربانی افزود: با اجرایی شدن مصوبه اخیردر زمینه واردات برنج در فصل برداشت ،تولید داخلی برای فروش در بازار مصرفی بطور مستقیم وارد مشکلات عدیده ای می‌شود.

    وی ادامه داد : با توجه به صحبت های که با نوبخت در زمینه لغو مصوبه واردات برنج در فصل برداشت شده است، و سخنگوی دولت قول داد که اگر چنین مصوبه ابلاغ شده باشد آن را ابطال کند.

    قربانی افزود: همچنین، مجمع نمایندگان گیلان و مازندران نیز نامه ای برای لغو مصوبه مذکور به رییس جمهور ارسال کردند و در این نامه نمایندگان خواستار لغو مصوبه اخیر واردات برنج در فصل برداشت برای حمایت و پاسداری از تولید کشاورزان شدند .

    عضو هیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه رییس جمهور باید مصوبه واردات برنج در فصل برداشت را برای احترام به کشاورزان باطل کند، یادآور شد: ورود آزاد برنج های خارجی در فصل برداشت ضد تولید و اقتصاد مقاومتی است/خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18654

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *