×

دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان شد

  • کد نوشته: 22094
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۲
  • 145 بازدید
  • ۰
  • در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست دکتر روحانی آقایان بازوند، خدابخش، سالاری، سلیمانی و مقیمی به ترتیب به عنوان استانداران کرمانشاه، آذربایجان شرقی، گیلان، ایلام و تهران از هیئت وزیران رای اعتماد گرفتند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور […]

    دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان شد
  • در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست دکتر روحانی آقایان بازوند، خدابخش، سالاری، سلیمانی و مقیمی به ترتیب به عنوان استانداران کرمانشاه، آذربایجان شرقی، گیلان، ایلام و تهران از هیئت وزیران رای اعتماد گرفتند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: در جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسئولیت استانداری‌های آذربایجان شرقی، ایلام، تهران، کرمانشاه و گیلان معرفی و با تصویب هیات وزیران، برای این مسئولیت انتخاب شدند.

    سامانی افزود: بر این اساس، مجید خدابخش، به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام، محمدحسین مقیمی به عنوان استاندار تهران، هوشنگ بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه و مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان تعیین شدند.

    به گزارش گیل و دیلم، هیئت دولت همچنین از زحمات استانداران قبلی تشکر کرد.

    مصطفی سالاری متولد سال ۱۳۵۵ در روستای دشت گور شهر شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان است.

    وی تحصیلکرده رشته حقوق تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت اجرایی دانشگاه بوردو فرانسه است.

    سالاری در سال ۱۳۸۱ جذب وزارت نفت شد و مسئولیت‌های متعددی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داشت و تا قبل از استانداری بوشهر رئیس پژوهشکده حقوق و توسعه پایدار موسسه مطالعاتی بین‌المللی وزارت نفت بود.

    مصطفی سالاری جوان ترین استاندار دولت دوازدهم است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22094

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *