×

رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات گیلان:
دکتر پزشکیان آبروی ما و امید ما برای حل مشکلات کنونی کشور است

  • کد نوشته: 103422
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۲
  • 17 بازدید
  • ۰
  • علیرضا سحرخیز رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات گیلان در همایش ستاد دکتر پزشکیان در رشت که با حضور و سخنرانی محمود صادقی برگزار شد عنوان کرد: امیدوارم فردای هشتم تیر جشن پیروزی دکتر پزشکیان و جشن پیروزی مردم ایران را داشته باشیم.....
    دکتر پزشکیان آبروی ما و امید ما برای حل مشکلات کنونی کشور است
  • به گزارش گیل و دیلم ، علیرضا سحرخیز رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات گیلان در همایش ستاد دکتر پزشکیان در رشت که با حضور و سخنرانی محمود صادقی برگزار شد عنوان کرد: امیدوارم فردای هشتم تیر جشن پیروزی دکتر پزشکیان و جشن پیروزی مردم ایران را داشته باشیم.

    وی افزود: حضور دکتر پزشکیان در جایگاه ریاست جمهوری یک فرصت مغتنم برای کشور است.

    سحرخیز با بیان اینکه اندک اندک جمع مستان میرسد، خاطرنشان کرد: گروه های مختلف اجتماعی رفته رفته تصمیم به مشارکت در انتخابات میگیرند.

    رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات گیلان ادامه داد: دکتر پزشکیان با سابقه وزارت بهداشت در دولت آقای خاتمی و ۵ دوره انتخاب به عنوان نماینده مجلس در بالاترین سطح در قوای مجریه و مقننه کار کرده است. ایشان به عنوان مدیری پاکدست و صادق از کارنامه ای درخشان برخوردار است.

    سحرخیز افزود: امروز ستادهای دکتر پزشکیان از نزدیک ترین تا دورترین نقاط کشور دایر شده و اقشار مختلف مردمی گرد هم آمده اند.

    وی گفت: دکتر پزشکیان آبروی ما و امید ما برای حل مشکلات کشور و عبور از وضعیت کنونی است و امیدوارم فردای هشتم تیر جشن پیروزی دکتر پزشکیان و جشن پیروزی مردم ایران را داشته باشیم.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103422

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *