×

ذبیح نیکفر: افزایش هزینه‌های خدمات سفر در ایام تعطیلات به صنعت گردشگری آسیب می‌زند

  • کد نوشته: 17332
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۶
  • 87 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌و گردشگری مجلس اعتقاد دارد افزایش هزینه‌های خدمات سفر در ایام تعطیلات نشان دهنده ضعف مدیریت و نبود برنامه‌ریزی در سطح کلان است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ذبیح‌الله نیکفر ضمن انتقاد از روند غیر منطقی و نادرست افزایش هزینه‌های خدمات سفر در آستانه تعطیلات فصلی و مناسبت‌های مختلف، […]

    ذبیح نیکفر: افزایش هزینه‌های خدمات سفر در ایام تعطیلات به صنعت گردشگری آسیب می‌زند
  • سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌و گردشگری مجلس اعتقاد دارد افزایش هزینه‌های خدمات سفر در ایام تعطیلات نشان دهنده ضعف مدیریت و نبود برنامه‌ریزی در سطح کلان است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ذبیح‌الله نیکفر ضمن انتقاد از روند غیر منطقی و نادرست افزایش هزینه‌های خدمات سفر در آستانه تعطیلات فصلی و مناسبت‌های مختلف، گفت: متاسفانه چنین پدیده‌ای که سبب آسیب دیدن صنعت گردشگری کشورمان می‌شود طی سالیان گذشته بوجود آمده و تا امروز ادامه داشته است.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ منطقی نمی‌پذیرد که هزینه خدمات سفر در زمان‌هایی از سال چند برابر شود، اظهار کرد: زمانی که گردشگران داخلی و حتی گردشگران خارجی اقدام به سفر در این ایام کنند با مشکلات متعددی از جمله گرانی مواجه می‌شوند از این رو ناخواسته تبلیغی منفی در مواجه با عرصه گردشگری انجام می‌شود.

    وی ضمن تاکید بر اینکه تکرار افزایش هزینه‌های خدمات سفر در آستانه تعطیلات فصلی و غیره نشان دهنده ضعف مدیریت و نبود برنامه ریزی در سطح کلان است، ادامه داد: بر این اساس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید با برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت و البته با همکاری بخش خصوصی توازن منطقی در حوزه هزینه‌های سفر ایجاد کند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه افزایش نظارت‌ها بر علمکرد آژانس‌ها و تورگردان‌ها در ایام مختلف می‌تواند کمک شایانی به جلوگیری از افزایش هزینه‌های خدمات سفر کند، تصریح کرد: نباید فراموش کرد که کمبود زیرساخت‌ها نیز به افزایش هزینه‌ها دامن می‌زند از این رو باید تدبیر ویژه‌ای برای رفع این مهم اندیشیده شود.

    سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد سازوکاری برای تقسیم ایام سفر نیز از دیگر راهکارهایی است که می‌تواند به تعادل بخشیدن در حوزه هزینه‌های سفر کمک کند/خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17332

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *