×

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش خبر داد: تلف شدن یکی از مرال های پارک سیاه داران شهرداری تالش

  • کد نوشته: 56235
  • ۱۳۹۹-۰۱-۳۰
  • 123 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره حفاظت از محیط زیست تالش گفت: یک راس مرال ماده در پارک جنگلی سیاه داران شهرداری تالش تلف شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، یک راس مرال ماده در پارک جنگلی سیاه داران شهرداری تالش تلف شد. رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش در این رابطه گفت: با دریافت گزارشی […]

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش خبر داد:  تلف شدن یکی از مرال های پارک سیاه داران شهرداری تالش
  • رئیس اداره حفاظت از محیط زیست تالش گفت: یک راس مرال ماده در پارک جنگلی سیاه داران شهرداری تالش تلف شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، یک راس مرال ماده در پارک جنگلی سیاه داران شهرداری تالش تلف شد.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش در این رابطه گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر تلف شدن یک راس مرال در پارک جنگلی سیاهداران متعلق به شهرداری تالش و مراجعه کارشناسان این اداره به محل، متاسفانه با لاشه این حیوان روبرو شدیم.

    عارف شادکام افزود: در اسرع وقت هماهنگی لازم با دامپزشک اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان و دامپزشک مجموعه پارک شهرداری و اداره دامپزشکی شهرستان تالش صورت گرفته و نسبت به نمونه برداری از لاشه به منظور تشخیص علت مرگ اقدام شد. بدیهی است پس از تشخیص علت مرگ از سوی اداره دامپزشکی ، اطلاع رسانی در این خصوص ضورت خواهد گرفت.

     پارک جنگلی سیاه داران تالش متعلق به شهرداری تالش بوده و مسئولیت حفاظت و نگهداری از مرال های آن نیز با آن شهرداری است. بین سالهای ٨٨ تا ٩١ طی توافقی،تعداد هشت راس مرال از پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا و استان قزوین به پارک جنگلی سیاه داران تالش و در محدوده ای فنس کشی شده به مساحت چهار هکتار از این پارک منتقل شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56235

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *