×

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل خبر داد: آمادگی مساجد بین راهی سیاهکل برای استقبال از مسافران نوروزی

  • کد نوشته: 13509
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۵
  • 70 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل از میزبانی مساجد بین راهی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حجت‌الاسلام سید رحمت کیائی گفت: با توجه به اهمیت ضرورت امر نماز وبه منظور ارائه خدمات بهتر و دسترسی سریع مسافران و گردشگران به نمازخانه جهت ادای فریضه نماز در وقت […]

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل خبر داد:  آمادگی مساجد بین راهی سیاهکل برای استقبال از مسافران نوروزی
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل از میزبانی مساجد بین راهی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حجت‌الاسلام سید رحمت کیائی گفت: با توجه به اهمیت ضرورت امر نماز وبه منظور ارائه خدمات بهتر و دسترسی سریع مسافران و گردشگران به نمازخانه جهت ادای فریضه نماز در وقت فضیلت تمهیدات لازم در این زمینه فراهم شد تا مسافران با کمبودی در این مورد مواجه نشوند.

    وی اضافه کرد:مساجد بین راهی نقش بسزایی در توسعه و ترویج فرهنگ نماز داشته و مسافرین توجه زیادی به این مساجد دارند، در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی ضمن هماهنگی با هیئت‌امنای مساجد، خواستار باز بودن درب مساجد خصوصاً مساجد بین‌راهی در ایام تعطیلات نوروز شد.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه مساجد و نمازخانه ها باید نیازهای معنوی مسافران را تامین کند، یادآور شد:هیچ کار معنوی و مادی به اندازه کار در نهادینه کردن اقامه نماز ارزش بالایی ندارد و خداوند اجر مجریان آن را به خوبی می دهد.

    این کارشناس دینی در پایان یادآور شد:مسجد جامع،بقعه برفجان سیاهکل، مسجد جامع دیلمان، مسجد صاحب‌الزمان (عج) توتکی،مسجد صاحب الزمان (عج) اسپیلی، مسجد روستای تازه آباد جنگاه،مسجد سید وارستان سیاهکل و مسجد جامع کوپس در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی برای اقامه نماز و برنامه‌های عبادی در خدمت مسافران عزیز نوروزی هستند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13509

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *