×

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان خبر داد: اعزام ۱۷۱ مبلغ دینی به مناسبت ماه رمضان در لاهیجان

  • کد نوشته: 16333
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۸
  • 75 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان از اعزام ۱۷۱ نفر از مبلغین بومی و اعزامی از قم به مناطق شهری و روستایی این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت‌ الاسلام عباس صباحی با بیان اینکه رمضان،فرهنگ مبارک در جهان بینی عرفان عینی تحت تربیت رهبران آسمانی […]

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان خبر داد: اعزام ۱۷۱ مبلغ دینی به مناسبت ماه رمضان در لاهیجان
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان از اعزام ۱۷۱ نفر از مبلغین بومی و اعزامی از قم به مناطق شهری و روستایی این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت‌ الاسلام عباس صباحی با بیان اینکه رمضان،فرهنگ مبارک در جهان بینی عرفان عینی تحت تربیت رهبران آسمانی است،گفت:هدف شارع مقدس اسلام از بنیاد روزه تنها یک عبادت خشک و ظاهری نبوده و مقصود حق تعالی از چنین قانونی تکامل بشر و تسریع در سعادت دنیوی و اخروی این موجود ممتاز است .

    وی تصریح کرد:چناچه مسلمانی به اساس تشکیلات درونی صیام بی توجه باشد نصیب چندانی از عبادت خود نمی برد و از سازندگی روح و اخلاق خویش محروم خواهد ماند و لذا همواره از سوی مروجین دینی توصیه شده تا نهایت بهره وری معنوی از ایام و لیالی رمضان بشود و خلق و خوی آلوده را در کوثر شهر الله الاکبر تطهیر سازیم .

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان یادآور شد:یکی از سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی در کنار پاسداشت،احیاء و آموزش معارف دینی و قرآنی،اعزام مبلغ به مناسبت های دینی است و در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان اقدام به اعزام۴۵ نفر از مبلغین بومی و ۸۴ نفر از مبلغین اعزامی از قم کرد که در کنار ۱۴ روحانی مستقر و ۵۵ ائمه جماعت ثابت مساجد،مشغول تبلیغ دین در مناطق شهری و روستایی شهرستان لاهیجان به مناسبت ماه مبارک رمضان هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16333

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *