×

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی گیلان: امروز برای شنا کردن مناسب نیست/ هوا تا پایان هفته صاف می‌شود

  • کد نوشته: 17924
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۰
  • 129 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش ابر در روز چهارشنبه گفت: هوا تا پایان هفته صاف می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی ظهر امروز بابیان اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی غال با ناپایدار طی ۷۲ ساعت آینده در منطقه است اظهار کرد: با توجه به وضعیت جوی شرایط […]

    رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی گیلان: امروز برای شنا کردن مناسب نیست/ هوا تا پایان هفته صاف می‌شود
  • رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش ابر در روز چهارشنبه گفت: هوا تا پایان هفته صاف می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی ظهر امروز بابیان اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی غال با ناپایدار طی ۷۲ ساعت آینده در منطقه است اظهار کرد: با توجه به وضعیت جوی شرایط برای ابرناکی، مه‌آلود بودن هوا و در بعضی ساعات بارندگی، وزش باد و احتمال رعدوبرق مهیا است.

    وی وضعیت جوی هوای امروز را نیمه‌ابری تا ابری خواند و گفت: در بعضی ساعات امروز و در شهرهای غربی، مرکزی و ارتفاعات جنوب شرق و غرب؛ بارندگی و وزش باد خواهیم داشت.

    رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت سواحل دریای خزر بیان کرد: ارتفاع موج دریا تا پایان امروز از چهارصدم تا ۱۵۰ سانتی‌متر خواهد بود و به دلیل مواج بودن آب دریا امروز برای شنا کردن مناسب نیست.

    غلامی با اشاره به کاهش ابر در روز چهارشنبه گفت: در روز چهارشنبه نیز بارندگی و وزش باد را در مناطق یادشده خواهیم داشت اما به دلیل کاهش ابر در مناطق دریا به‌تدریج برای شنا مساعد خواهد شد.

    رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی گیلان بابیان اینکه کمترین دما مربوط به ارتفاعات دیلمان است گفت: با این‌وجود بیشترین بارندگی در شهر ماسوله و حدود ۹ میلی‌متر بوده است.

    وی بابیان اینکه شرایط جوی هوا در پایان هفته را ابری و مه‌آلود است گفت: هوا تا پایان هفته مساعد شده و در ارتفاعات و برخی نقاط مرکزی همچنان وزش باد خواهیم داشت اما به‌تدریج و با کاهش ابر دمای سواحل بیشتر شده و دریا برای شنا به‌تدریج مناسب‌ می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17924

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *