×

رئیس اداره چای شهرستان رودسر: ۸ هزار تُن برگ سبز چای در شهرستان رودسر خریداری شد

  • کد نوشته: 32768
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۵
  • 227 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره چای رودسر با اشاره به وجود ۶ هزار هکتار باغ چای در این شهرستان از خرید تضمینی ۸ هزار و ۳۳۸ تُن برگ سبز چای خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،علی تقی پور در گفتگویی با اشاره به میزان خرید  برگ سبز چای از چایکاران شهرستان رودسر، اظهار کرد: از ابتدای […]

    رئیس اداره چای شهرستان رودسر: ۸ هزار تُن برگ سبز چای در شهرستان رودسر خریداری شد
  • رئیس اداره چای رودسر با اشاره به وجود ۶ هزار هکتار باغ چای در این شهرستان از خرید تضمینی ۸ هزار و ۳۳۸ تُن برگ سبز چای خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،علی تقی پور در گفتگویی با اشاره به میزان خرید  برگ سبز چای از چایکاران شهرستان رودسر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ هزار و ۳۳۸ تُن برگ سبز چای در قالب خرید تضمینی شهرستان رودسر خریداری شده است.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۷۲ درصد برگ سبز چای درجه یک به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در این شهرستان خریداری شده است، افزود: از این میزان ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب چایکاران شهرستان واریز شده است.

    رئیس اداره چای رودسر به کاهش ۵ درصدی تولید چای نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: سرمای زودرس بهاره علت کاهش در تولید چای است.

    وی در ادامه همچنین با اشاره به بهای خرید تضمینی برگ سبز چای، یادآورشد: براساس تصمیم های اتخاذ شده بهای خرید تضمینی برگ سبز چای درجه یک در سال جاری ۲ هزار و ۷۲۹ تومان و درجه دو نیز یک هزار و ۵۲۳ تومان می باشد.

    تقی پور شهرستان رودسر دارای ۶ هزار هکتار باغ چای است که ۸ هزار چایکار در آن فعالیت می کنند، ادامه داد: در شهرستان چهار شعبه خرید و ۲۹ کارخانه چای فعال وجود دارد/مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32768

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *