×

رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاهیجان معرفی شد

  • کد نوشته: 18748
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۷
  • 55 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ صبح روز شنبه ۹۶/۰۵/۰۷، تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاهیجان با حضور مهندس احمدی فرماندار شهرستان، معاون اداره کل راهداریی و حمل و نقل جاده ایی استان در محل فرمانداری برگزار گردید. در […]

    رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاهیجان معرفی شد
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ صبح روز شنبه ۹۶/۰۵/۰۷، تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاهیجان با حضور مهندس احمدی فرماندار شهرستان، معاون اداره کل راهداریی و حمل و نقل جاده ایی استان در محل فرمانداری برگزار گردید.

    در این مراسم کاوه مجاوری تودیع و فرهاد دلدار به عنوان رئیس جدید اداره راهداری شهرستان لاهیجان معارفه گردید.

    فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کاوه مجاوری از ریاست جدید این اداره خواست تا مشکلات مربوط به حوزه راه شهرستان را با جدیت هر چه تمام تر پیگیری و مرتفع سازد.

    ایشان افزود: مدیران اگر هدف خود از خدمتگزاری را اعتلای نظام، اجرای سیاست‌های دولت و آسایش مردم قرار دهند موفق خواهند بود.

    وی افزود: مجاوری از جمله مدیرانی است که عملکرد آن قابل دفاع بوده و برای ایشان توفیق خدمت رسانی را آرزومندیم.

    مدیریت جدید راهداری با همدلی و همکاری سایر ادارات و پیگیری های مداوم و استفاده از همه ظرفیتهای موجود در شهرستان نسبت به انجام امور محوله کوشا باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18748

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *