×

تعیین تکلیف علم الهدی برای دولت:
رئیس جمهور هر چه زودتر باید لایحه حجاب و عفاف را ابلاغ کند

  • کد نوشته: 105862
  • ۱۴۰۳-۰۶-۱۶
  • 62 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه مشهد گفت: خوشبختانه لایحه عفاف و حجاب به مصوبه عفاف و حجاب تبدیل شد و شورای نگهبان نیز آن را تصویب کرد که امیدواریم با ابلاغ و اجرای این مصوبه، آثار مثبت آن را در جامعه شاهد باشیم....
    رئیس جمهور هر چه زودتر باید لایحه حجاب و عفاف را ابلاغ کند
  • به گزارش گیل و دیلم ، علم الهدی امام جمعه مشهد به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شکل گیری انقلاب اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان فرمودند «اصلی‌ترین تشکیل دهنده نظام، عبارت است از اسلام‌گرایی و تکیه بر مبانی مستحکم اسلامی و قرآنی، خیلی‌ها از این حقیقت بسیار مؤثر غفلت کردند اما راز پیش‌روی انقلاب در این نکته بود»، این فرمایش رهبری است که مردم دینشان را خواستند و انقلاب کردند.

    حفاظت از انگیزه دینی مردم در انقلاب اسلامی

    وی متذکر شد: این مسئله‌ای است که باید هم ملت، هم دولت، هم مجلس و هم قوه قضائیه این حقیقت را در نظر داشته باشند که محور این انقلاب، اسلام‌گرایی و ایمان مردم بوده که باید از آن حفاظت و حراست کنند.

    علم الهدی مقابله با فساد و منکرات را یک وظیفه برای کارگزاران نظام توصیف کرد و ادامه داد: توسعه فساد در جامعه سبب کند شدن مسیر رشد جامعه و مخل در خدمت رسانی دولت‌ها به مردم است.

    امام جمعه مشهد مقدس ضمن توجه دادن دولت نسبت به حمایت برخی افراد با تفکرات و گرایش‌های خاص از دولت، عنوان کرد: خوشبختانه لایحه عفاف و حجاب به مصوبه عفاف و حجاب تبدیل شد و شورای نگهبان نیز آن را تصویب کرد که امیدواریم با ابلاغ و اجرای این مصوبه، آثار مثبت آن را در جامعه شاهد باشیم

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105862

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *