×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: برای اولین بار در بخش دولتی شهرستان لنگرود دستگاه MRI استقرار و در حال نصب است

  • کد نوشته: 94959
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۸
  • 119 بازدید
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تلاش بی‌وقفه پرستاران در بهداشت و درمان، افزود: ارایه خدمات بهداشتی و درمانی بدون حضور پرستاران امکان پذیر نیست. به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی آشوبی در جشن روز پرستار شهرستان لنگرود در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله […]

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: برای اولین بار در بخش دولتی شهرستان لنگرود دستگاه MRI استقرار و در حال نصب است
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تلاش بی‌وقفه پرستاران در بهداشت و درمان، افزود: ارایه خدمات بهداشتی و درمانی بدون حضور پرستاران امکان پذیر نیست.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی آشوبی در جشن روز پرستار شهرستان لنگرود در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، اظهار کرد: پرستاری کاری طاقت فرسا است و حضور این قشر سپیدپوش و سخت کوش در نظام سلامت حیاتی است.

    وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه پرستاران در بهداشت و درمان، افزود: ارایه خدمات بهداشتی و درمانی بدون حضور پرستاران امکان‌پذیر نیست.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به رویکرد مثبت و مطلوب دولت سیزدهم به جامعه پرستاری، گفت: دولت در تأمین امکانات، تجهیزات و رفاهیات پرستاران عزم جدی دارد.

    آشوبی با اشاره به توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی درمان در لنگرود، خاطرنشان کرد: برای اولین بار در بخش دولتی شهرستان لنگرود دستگاه MRI استقرار و در حال نصب است.

    وی به روحیه سخاوتمندانه مردم به نظام سلامت اشاره کرد و افزود: این خطه، مردمانی بسیار نوعدوست و سخاوتمندی دارد که آماده سرمایه‌گذاری در بخش دولتی از جمله نظام سلامت هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه درصدد تقویت نظام سلامت بخش دولتی هستیم، تصریح کرد: رویکرد ما تلاش برای افزایش خدمات در بخش تجهیزات، منابع انسانی و امکانات است تا اولویت نخست مردم برای گرفتن خدمات سلامت، بخش دولتی باشد.

    آشوبی با اشاره به خدمات منحصر به فرد پرستاران در عین مظلومیت در بخش بهداشت و درمان، گفت: در حالی‌که برخی از مقابل بیمارستانهای ما در ایام کرونا عبور نمی‌کردند، پرستاران و پزشکان در کنار مردم ماندند و تعدادی نیز در این مسیر خدمت، شهید شدند.

    وی امنیت و سلامت را دو نعمت گرانبها دانست و افزود: پرستاران و پزشکان در کنار نیروهای امنیتی همیشه و در سخت‌ترین اوقات پای کار هستند و لحظه‌ای در ارایه خدمات آن‌ها وقفه ایجاد نمی‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94959

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *