×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: سلامت فراتر از درمان و بهداشت است

  • کد نوشته: 15453
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۴
  • 75 بازدید
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با بیان این که بخش سلامت فراتر از درمان و بهداشت است،گفت:مجموعه بهداشت و درمان اگر در کنار هم قرار گیرد سلامت تامین نمی شود، زیرا عوامل تاثیرگذار در سلامت بیشتر است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در گردهمایی […]

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:  سلامت فراتر از درمان و بهداشت است
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با بیان این که بخش سلامت فراتر از درمان و بهداشت است،گفت:مجموعه بهداشت و درمان اگر در کنار هم قرار گیرد سلامت تامین نمی شود، زیرا عوامل تاثیرگذار در سلامت بیشتر است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در گردهمایی سازمان های مردم نهاد در حوزه سلامت، گفت:مقوله سلامت انسان جنبه های مختلفی دارد و سلامت معنوی از مهمترین ابعاد سلامت در زندگی انسان محسوب می شود.

    وی با بیان اینکه ظرفیت و منابع در حوزه سلامت محدود است،تصریح کرد:نیازهای ما در بخش درمان و بهداشت فراتر از امکانات موجود است.

    یوسف زاده چابک اضافه کرد:انتظار داریم خیرین با توجه به وجود مشکلات و محرومیت‌ها،برای رفع موانع حوزه سلامت سرمایه‌گذاری و تلاش بیشتری کنند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد:عواملی مرتبط به مسایل اجتماعی حتی وضعیت معیشتی، اقتصاد و شرایط فرهنگی، روحی و روانی حاکم بر جامعه، همه بر سلامت تاثیرگذار است.

    یوسف زاده چابک با بیان این که بخش سلامت فراتر از درمان و بهداشت است،خاطر نشان کرد:مجموعه بهداشت و درمان اگر در کنار هم قرار گیرد سلامت تامین نمی شود، زیرا عوامل اثرگذار در سلامت بیشتر است.

    وی با بیان اینکه ظرفیت و منابع در حوزه سلامت محدود است،تصریح کرد:نیازهای ما در بخش درمان و بهداشت فراتر از امکانات موجود است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیشترین انجمن و خیرین در حوزه سلامت فعالیت دارند،گفت:خیرین کسانی هستند که با عشق به این عرصه ورود کرده اند و به حوزه سلامت کمک می کنند.

    وی گفت:دست نیاز خود را به سوی تمام خیرین و نیکوکاران برای رفع مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت دراز می‌کنیم تا هیچ بیماری دغدغه هزینه های بیمارستانی را نداشته و ما نیزدر استان دغدغه پذیرش بیمار و امکانات بیمارستانی را نداشته باشیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15453

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *