×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: مهار نسبی کرونا مرهون همراهی و همدلی همه‌جانبه

  • کد نوشته: 56555
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۰
  • 76 بازدید
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان با تقدیر از زحمات طلاب و روحانیون در طول بحران کرونا، مهار نسبی این ویروس منحوس را مرهون همراهی و همدلی همه جانبه دانست. به گزارش گیل و دیلم ،ارسلان سالاری، صبح امروز در دیدار با مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان با تقدیر از خدمات و زحمات طلاب و روحانیون […]

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: مهار نسبی کرونا مرهون همراهی و همدلی همه‌جانبه
  • رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان با تقدیر از زحمات طلاب و روحانیون در طول بحران کرونا، مهار نسبی این ویروس منحوس را مرهون همراهی و همدلی همه جانبه دانست.

    به گزارش گیل و دیلم ،ارسلان سالاری، صبح امروز در دیدار با مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان با تقدیر از خدمات و زحمات طلاب و روحانیون در طول دوران بحران کرونا، اظهار کرد: شیوع کرونا در گیلان بحران بسیار سخت و سنگینی را بر سیستم سلامت تحمیل کرد و ارایه خدمات طلاب در این برهه نیز مشهود و قابل تحسین بود.

    وی با بیان اینکه در مهار و کنترل نسبی کرونا همه دخیل بودند، افزود: بدون تلاش و همکاری مسئولان، مردم و گروه های جهادی مهار کرونا تا این حد غیر ممکن بود و اثر همدلی و همراهی بیش از پیش قابل لمس شد.

    سالاری با اشاره به حضور طلاب و روحانیون در کنار کادر سلامت و ارایه خدمات به بیماران و همراهانشان، گفت: روحانیون و طلاب در بیمارستان‌های سانتر کرونا با تزریق روحیه به بیماران و همراهان و همچنین تغسیل جان‌باختگان کرونا نقش موثر و قابل تحسینی را از خود بر جای گذاشتند.

    روحانیون در تزریق روحیه به بیماران نقش موثری داشتند

    حجت الاسلام لاکانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان‌ گفت: در جهت اجرای سیاست های ستاد مقابله با کرونا هشت جلسه توجیهی برگزار شده و نتیجه آن همکاری و همراهی طلاب با کادر سلامت بوده است.

    وی با اشاره به عملکرد مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در جهت غربالگری بیماران کووید ۱۹، افزود: بالغ بر ۱۵ هزار نفر از جمعیت استان که به نوعی مرتبط با طلاب و روحانیون هستند مورد غربالگری قرار گرفتند.

    مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان همچنین با اشاره به حضور در خط مقدم طلاب گیلانی در ایام کرونا، بیان کرد: طلاب استان در بخش های مختلف علاوه بر ضد عفونی معابر و حضور در تهیه و توزیع اقلام حفاظت شخصی مردم، در غسل، حنوط، تیمم و حتی اقامه روضه بر پیکر جانباختگان کرونا و از همه مهمتر در تزریق روحیه بین بیماران و همراهان آنها نقش محوری داشتند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56555

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *