×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: پرداختی پرستاران گیلانی به‌روز است

  • کد نوشته: 94985
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۹
  • 107 بازدید
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جزئیات پرداختی به پرستاران گیلانی خبر داد و گفت: پرداخت اضافه‌کار و رفاهیات پرستاران به‌روز است. به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی آشوبی امروز در حاشیه تجلیل از پرستاران مرکز آموزشی درمانی حشمت رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت فوق‌العاده خاص از دغدغه پرستاران گیلانی است […]

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: پرداختی پرستاران گیلانی به‌روز است
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جزئیات پرداختی به پرستاران گیلانی خبر داد و گفت: پرداخت اضافه‌کار و رفاهیات پرستاران به‌روز است.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی آشوبی امروز در حاشیه تجلیل از پرستاران مرکز آموزشی درمانی حشمت رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت فوق‌العاده خاص از دغدغه پرستاران گیلانی است که در این راستا با پیگیری‌های صورت‌گرفته و حسن‌نظر مقام عالی وزارت بهداشت، این پرداختی به سرانجام خواهد رسید.

    وی در ادامه با اشاره به‌روز بودن پرداخت اضافه‌کار و رفاهیات پرستاران گیلانی، افزود: دریافت حقوق ناکافی پرستاران متناسب با تلاش و زحمات آنها نیست و به‌سختی معیشت خود را می‌گذرانند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پرداخت کارانه پرستاران به‌صورت علی‌الحساب تا فروردین سال جاری خبر داد و تصریح کرد: تعرفه خدمات پرستاری که سال گذشته اجرایی شده و محل پرداخت آن از محل سازمان‌های بیمه‌گر است نیز تا چهارماهه ابتدای سال که از بیمه‌ها دریافت شده، پرداخت‌شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94985

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *