×

رئیس سازمان برنامه ریزی گیلان: دیدگاه سیاسی را در تصمیم گیری های اجرایی دخالت نداده ام

  • کد نوشته: 31430
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۸
  • 137 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، دخالت دادن دیدگاه های سیاسی در امور اجرایی را نوعی خیانت دانست و گفت: دیدگاه سیاسی را در تصمیم گیری های اجرایی دخالت نداده ام. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، کیوان محمدی شامگاه دوشنبه با حضور در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت در جمع اعضای شورا […]

    رئیس سازمان برنامه ریزی گیلان: دیدگاه سیاسی را در تصمیم گیری های اجرایی دخالت نداده ام
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، دخالت دادن دیدگاه های سیاسی در امور اجرایی را نوعی خیانت دانست و گفت: دیدگاه سیاسی را در تصمیم گیری های اجرایی دخالت نداده ام.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، کیوان محمدی شامگاه دوشنبه با حضور در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت در جمع اعضای شورا افزود: سعی کردم در مدت مسئولیت خود دیدگاه های سیاسی ام را در تصمیم گیری های اجرایی دخالت ندهم زیرا به نظرم، انجام این کار نوعی خیانت است.
    وی اظهار داشت: زمانی که به جایگاه مدیریتی می رسیم ، مدیرکل یک جریان سیاسی خاص نیستیم، بنابراین اعضای شوراها نیز نماینده یک جریان سیاسی خاص نیستند.
    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه درهای این سازمان برای همه جریانات سیاسی باز است، گفت: برای توسعه استان محدودیتی در بهره مندی از نیروها نداریم ، بنابراین همه جریان ها می توانند با حضورشان فرصت حرف زدن داشته باشند.
    محمدی با بیان این که فاصله از سیاست مشکلی را رفع نمی کند، خاطر نشان کرد: هیچ جریان رسمی دیگری به اندازه شورای اسلامی توانایی ایجاد اتحاد بین نیروها را ندارد.
    وی با تاکید بر این مطلب که برای توسعه گیلان بایستی بین جریان های مختلف وحدت ایجاد شود، تصریح کرد: خوشحالم که در شورای اسلامی کلانشهر رشت همه جریان های سیاسی ذینفوذ حضور دارند.
    وی در ادامه سخنانش بیان داشت: باید از هر نوع تنش اجتماعی که موجب عقب ماندگی می شود، پرهیز شود.
    محمدی با تاکید بر ضرورت همراهی و همکاری همه دستگاه ها برای رفع مشکلات اظهار کرد: نمی توانیم بدون همکاری دستگاه های مربوطه مشکلاتی از جمله رودخانه ها، محیط زیست و پسماند
    را رفع کنیم بلکه برای رفع همه این مشکلات به کمک هم نیازمندیم.
    وی با اشاره به اهمیت ضرورت توجه به رفع مشکلات مربوط به حوزه محیط زیست خاطر نشان کرد: اگر این مسئله مهم در استان گیلان برطرف نشود، هزاران کارخانه هم بسازیم، جز این که وضعیت را بدتر کند، فایده ای ندارد.
    به گفته محمدی، محیط زیست و موضوع زباله، مسائلی هستند که همه ما بایستی به آنها توجه جدی داشته باشیم، زیرا آب، خاک و آینده استان گیلان با این موضوعات در خطر است.
    وی احیاء بافت های فرسوده را موضوع دوم برای همکاری عنوان و اضافه کرد: برای بازسازی بافت های فرسوده رشت شهرداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن می توانند همکاری های لازم را با هم داشته باشند.
    محمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای نشان دادن اینکه کلانشهر رشت در زمینه های مختلف جزو اولین هاست بایستی کارهای اساسی انجام گیرد؛ هویت شهر به هنرمندان، دانشمندان و علمای آن است بنابراین باید این افراد را به مردم بشناسانیم.
    وی در خاتمه سخنانش اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت به هیچ وجه از فضاسازی ها نترسند، برای خوب ساختن رشت بایستی شهرهای بزرگ دنیا را ببینید.
    وی با بیان اینکه توسعه رشت پیشرفت و توسعه گیلان را به همراه دارد، اضافه کرد: از سال ۹۵ برای افزایش بودجه رشت اقدام شد و تلاش بر این است که بودجه این کلانشهر را به ۳۸ تا ۴۰ درصد برسانیم.
    شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۱ عضو دارد.
    رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31430

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *