×

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان: خدمت به مردم جناح نمی شناسد

  • کد نوشته: 13165
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۱
  • 145 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه خدمت به مردم جناح نمی شناسد، افزود: همه کسانی که در راس امور نظام قرار گرفته اند، برای عزت و سرافرازی کشور تلاش می کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» کیوان محمدی نشست با مجمع نمایندگان استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش مجلس شورای اسلامی در به […]

    رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان:  خدمت به مردم جناح نمی شناسد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه خدمت به مردم جناح نمی شناسد، افزود: همه کسانی که در راس امور نظام قرار گرفته اند، برای عزت و سرافرازی کشور تلاش می کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» کیوان محمدی نشست با مجمع نمایندگان استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش مجلس شورای اسلامی در به سرانجام رساندن برنامه ششم و بودجه سال ۹۶، اظهار کرد: رویه سازمان برنامه و بودجه استان از زمان احیا تاکنون همکاری با مدیران ارشد و نمایندگان مردم در مجلس برای حل معضلات و مشکلات استان بوده است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه خدمت به مردم جناح نمی شناسد، افزود: همه کسانی که در راس امور نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند، برای عزت و سرافرازی کشور تلاش می کنند.

    وی محور برگزاری این نشست را بررسی نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان دانست و تصریح کرد: تملک دارایی ها براساس یک سری شاخص از جمله جمعیت و وسعت شهرستان ها توزیع می شود اما برخی از نمایندگان این شاخص ها را مکفی نمی دانستند و بر نحوه توزیع اعتبارات نقد داشتند لذا کارشناسان سازمان برنامه و بودجه در دهه اخیر این شاخص ها را مورد بررسی قرار دادند.

    این مقام مسئول با بیان اینکه در صورت تایید و تصویب از این شاخص ها در توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در بودجه سال ۹۶ استفاده می شود، خاطرنشان کرد: نمایندگان استان می توانند دیدگاه های خود را نسبت به سهم شهرستان ها از اعتبارات مبادله شده تملک دارایی های سرمایه ای استانی مطرح و شاخص های پیشنهادی را بررسی کنند.

    اسدالله عباسی، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان نیز، هدف از برگزاری این نشست را شفاف سازی توزیع اعتبارات دانست و عنوان کرد: نمایندگان علاوه بر تخصیص اعتبارات باید پیگیر تحقق آن نیز باشند لذا از فرمانداران می خواهیم اقدامات و پروژه های اجرایی شده در شهرستان ها را ارائه دهند و قبل از تصویب پروژه ها با نمایندگان مشورت داشته باشند.

    وی با تاکید بر اینکه اعتبارات در شهرستان ها باید کاملا تحقق پیدا کند، گفت: کسری اعتبارات بودجه ۹۵ شهرستان هایی که در پروژه های عمرانی پیشرفت داشته اند از طریق مجمع پیگیری خواهد شد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13165

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *