×

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان: فعالیت دولت یازدهم در حوزه اقتصاد مقاومتی تبلیغاتی نیست

  • کد نوشته: 16199
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۳
  • 125 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با اشاره به خدمات دولت در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی افزود: فعالیت‌های دولت یازدهم به هیچ وجه طی این مدت تبلیغاتی نبوده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» کیوان محمدی در سومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۶ که با حضور استاندار برگزار […]

    رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان:  فعالیت دولت یازدهم در حوزه اقتصاد مقاومتی تبلیغاتی نیست
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با اشاره به خدمات دولت در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی افزود: فعالیت‌های دولت یازدهم به هیچ وجه طی این مدت تبلیغاتی نبوده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» کیوان محمدی در سومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۶ که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی عقلانیت و اعتدال و تدبیر و امید را به ملت شریف ایران و مدیران محترم تبریک می‌گوییم.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان حماسه سوم خرداد را بزرگترین روز تاریخ معاصر ایران برشمرد و ادامه داد: طی سه دهه اخیر کمتر روز مبارکی به این استحکام داشته‌ایم که نشان از سرافزاری و اقتدار ملت ایران است.

    وی با اشاره به خدمات دولت در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی افزود: فعالیت‌های دولت یازدهم به هیچ وجه طی این مدت تبلیغاتی نبوده است. در خصوص پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، رئیس جمهور طی نامه‌ای خطاب به معاون اول و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی فروردین ماه امسال دستورت لازم را مبنی بر انجام امور بسته‌های رونق تولید و اشتغال و نظام‌مند کردن بخش‌ها را صادر کردند که تکلیف و وظایف و انتظارات از همه وزاتخانه‌ها و سازمان‌های استانی در آن مشخص گردیده است لذا ضروری دانستیم در اولین جلسه اقتصاد مقاومتی سال جاری پس از ابلاغ این چارچوب، توضیحاتی ارائه شود.

    این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس ساختار طراحی شده ستاد اقتصاد مقاومتی در سال گذشته، اگر مدیران محترم نیاز به تغییراتی را در برخی بخش‌ها مناسب می‌دانند می‌توانند نظرات خود را به سازمان برنامه و بودجه استان گیلان منعکس نمایند.

    محمدی خاطر نشان کرد: در این بسته برخی از پروژه‌ها در سطح ملی است که چندان نمی‌توان ورود کرد. در مقابل می‌توان برخی از پروژه‌ها را در سطح استانی تعریف کرد لذا دستگاه‌ها نظرات خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد به ما اعلام نمایند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان بر اهتمام بیشتر مدیران مبنی بر جذب بودجه بیشتر از وزارتخانه‌ها تابعه تاکید کرد و یادآور شد: کارگروه‌های ذیل مجموعه ستاد اقتصاد مقاومتی نیز دستور کار پیشنهادی خود را برای جلسات هفتگی ستاد تا روز یکشنبه هر هفته ارائه نمایند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16199

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *